Nadal

FESTIVAL DE NADAL

O pasado 21 de decembro celebramos o Festival de Nadal con varias actuacións e coa entregra de premios do "Concurso do Outono  Literario" na que foron gañadores : Ariadna de 2º de Primaria, Antía de 4º de Primaria e Aroa de 6º de Primaria. Tamén entregamos o premio a mellor postal navideña na que os gañadores foron: Iker de 2º de Primaria, Manuel de 4º de Primaria e Irene de 5ºA. Parabéns a todos e todas e grazas por participar!

ACTIVIDADES DE NADAL

Preme na imaxe para ver unha reportaxe sobre as actividades de Nadal: baile de  3º, animación á lectura de 4º, entrega de premios, chocolatada e visita dos Reis Magos.

Reno Parade CC.Gran Vía

O Centro Comercial Gran Vía quixo facer partícipe ao alumnado dos colexios de Vigo na decoración de Nadal e ademais darlles a oportunidade de colaborar nunha campaña solidaria con DOWN Vigo.

O noso alumnado participa coa decoración dun reno que está exposto na planta primeira do Centro Comercial e que será subastado entre empresas e clientes para recaudar fondos para SÍNDROME DE DOWN - PROXECTO TIZA.

Asemade, o vindeiro 26 de novembro, ás 19 horas, terá lugar o acendido da árbore de Nadal, acto ao que están invitados todos os nenos/nenas que participaron neste proxecto.

Animámosvos a visitalos.

Teatro Nadal 2014

Bo Nadal 2015

Fotos Actividades Nadal 2013