Orientación

CONVOCATORIA BECAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO PARA O CURSO 2023/24

Xa saíu á convocatoria para as becas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo para o curso 2023-2024. A continuación preséntanse a información relevante. Pinchando na fotografía tedes a información.

Xogos murais de Vigo 8M

Compartimos convosco as fotos que enviaron o noso alumnado e familias, na procura dos murais de Vigo adicados ás mulleres traballadoras. Moitas grazas pola vosa participación familias!

XORNADA DE ACOLLIDA AO ALUMNADO DE 6º DE EI

O mércores tivemos a xornada de acollida dos nenos e nenas de educación infantil que para setembro xa estarán en 1º de EP. Disfrutamos do lindo, dende o primeiro momento ata o último. Esperamos que disfrutedes do vídeo, tanto como nós, disfrutamos da xornada!

EMOCIÓNS E CALMA DA MAN DE ELVIRA

Grazas a mestra Elvira de Educación Infantil e a Marta e Judit,  titoras de primeiro e segundo en coordinación co Departamento de Orientación seguimos camiñando e xogando coas emocións.

Acollida do IES VALADARES

O alumnado de 6º visitou o IES  de Valadares, da man do Equipo Directivo, do Departamento de Orientación ao completo, do profesorado que deixáronnos entrar nas aulas en plena clase e dos nosos antigos alumn@s, Karla e Pablo, tivemos unha xornada que non esqueceremos. Grazas

RECURSOS PARA COÑECERNOS MÁIS

15 de marzo: Día dos dereitos dos e das consumidoras e consumidores

O pasado 15 de marzo conmemoramos o día dos dereitos dos e das consumidoras e consumidores. Dende o centro en coordinacion co Instituto Galego de Consumo, organizamos unhas charlas para todos os cursos e tomar concienca do consumo responsable: Aforro enerxético, alimentación saudable, reciclaxe, etc, etc. Aquí desixámosvos algunhas fotos da actividade!

DÍA DA MULLER NO NOSO CENTRO

DÍA DA MULLER

Este 8 de marzo, Día Internacional da Muller, baixo o lema

"Igualdad de género hoy para un mañana sostenible".