Xogos

Could not find the wijering_mediaplayer file for embedding.

Educación Física

Non deixedes de visitar os enlaces interesantes de Educación Física.

Enlaces interesantes

PATIOS DINÁMICOS

PROXECTO DE MELLORA DA CONVIVENCIA

PREME NA IMAXE PARA MÁIS INFORMACIÓN

Patios dinámicos

MatHex

Profesores do departamento de Matemáticas da USC, coa colaboración de profesores de ensino secundario, acaban de poñer en marcha a versión de proba de Mathex, un xogo que ten por obxectivo achegar a ciencia a todo tipo de públicos combinando estratexia e coñecementos.

Como se xoga a Mathex?

Mathex está baseado nun taboleiro de hexágonos inspirado no xogo de mesa HEX, creado polos matemáticos John Nash e Piet Hein. Para avanzar no xogo hai que respostar correctamente a cuestións sobre matemáticas desde a perspectiva histórica, resolvendo problemas e abordando tamén a historia de mulleres científicas.

O obxectivo é completar un camiño de baldosas que conecten co lado oposto do taboleiro. Para ‘conquistar’ cada baldosa haberá que responder correctamente a pregunta no tempo establecido; en caso contrario non se avanzará. Gañará quen consiga que o seu avatar sexa o primeiro en completar o camiño entre os dous lados.

A versión beta, que en futuras edicións irá ampliando as preguntas e os idiomas, presenta cinco niveis de dificultade, incluíndo un especial para nenos e nenas de 7 a 10 anos. Polo de agora están activos os modos ‘Persoa contra persoa’ e ‘persoa contra máquina’, con máquinas con tres niveis de destreza. Proximamente poñerase en marcha o modo ‘en liña’ para xogar con opoñentes a distancia. Ademais, Mathex ten a vantaxe de que non ocupa espazo no dispositivo xa que non necesita instalación; xógase dende o navegador web da computadora ou da tablet.

Ferramenta para o profesorado

Os creadores de Mathex buscan ter a maior participación posible para mellorar a versión actual –para iso hai dispoñible un apartado de suxestións- e ir avanzando no programa definitivo, que agardan ter no mes de marzo. Tamén, como explica unha das súas creadoras, a profesora Elena Vázquez Abal, “temos a intención de que o xogo se poida usar nas aulas, onde o profesorado poderá incluír o seu propioconxunto de preguntas e xogar co alumnado da clase. Ademais, neste curso contamos con ter lista unha versión en galego”.

Os impulsores do proxecto son os docentes Elena Vázquez Abal, José Carlos Díaz Ramos, Víctor Sanmartín López e Esteban Calviño Louzao, membros do grupo de innovación docente  GrID-A/ XD da USC. Contaron tamén coa colaboración de CHOCOSOFT no desenvolvemento e programación do xogo e de ADUMBRO no deseño gráfico e dainterface.

MatHex, que conta con financiamento da Fundación Española para a Ciencia e a Tecnoloxía (FECYT) do Ministerio de Ciencia, Innovación e Universidades.

Podes xogar a Mathex nesta ligazón.

Texto copiado de GCienciahttps://www.gciencia.com/ciencia/mathex-xogo-usc/

VIGO RECICLA

Hoxe os alumnos de 2º, 3º e 4º recibimos unha visita moi especial no Centro. Dinoseto e Dinosetiño viñeron representar unha obra de teatro interactiva, na que nos falaron da importancia da reciclaxe para a conservación e protección do medio ambiente. Ao final, regalaronnos unha bolsa cunha morea de detalles chulísimos para que recordáramos o que nos contaron.

Tangram

Xogos Matemáticos

Xogos seleccionados da páxina "Disfruta Las Matemáticas" Ed. Rod Pierce. 5 Oct 2011.

4 en liña

Damas Xadrez Reversi Torre de Hanoi
Parejas matemáticas Tangram

XOGOS DE MESA

I CAMPIONATO DE XOGOS DE MESA

Recreos dos xoves a partires do 25 de febreiro

Os xogos favorecen a comprensión de conceptos, incitan a pensar, facilitan a adquisición de métodos para a resolución de problemas e fomentan o espíritu de equipo.

Matemáticas básicas

Aqui tedes unha ligazón para practicar as matemáticas con divertidos xogos. podedes aprender as táboas, facer multiplicación e divisións, ....

Tamén hai xogos nos que é necesario utilizar as matemáticas

Matemáticas básicas 1

Xornada de xadrez

Mércores, día 30 de novembro de 2011

Os alumnos do centro, a partir do 3º nivel, participaron nunha xornada de xadrez organizada pola ANPA do Colexio en  colaboración coa federación viguesa desa actividade.

Celebráronse 16 partidas simultáneas entre o alumnado, saíndo gañador o alumno de 5ºA, Iago de Jesús Almeida. Os nosos parabéns ao gañador.

sentímolo, flash non está dispoñible.

Educación vial