Magosto

Could not find the wijering_mediaplayer file for embedding.

MAGOSTO

O 14 de novembro, celebramos unha das tradicións máis arraigadas en Galicia, o Magosto.

Este ano foi un ano especial xa que, debido aos incendios non puidemos ir ao Monte dos Pozos, como manda a tradición. Co desexo de que se recupere axiña e, de poder contribuír, creamos no colexio un viveiro de landras. Cando prendan e teñamos algúns carballos, iremos en colaboración coa Comunidade de Montes a repoboar esa fermosísima zona.

Mentres tanto, degustaremos as castañas no colexio. Castañas, baile e música fixeron as delicias de todos nós. Así foi o día de hoxe!!!!

MAGOSTO 2016

Preme na imaxe para ver as fotos

Dentro do proxecto "Outono literario" o alumnado realizou diferentes actividades. Entre elas un mural sobre refráns relacionados co magosto e co proxecto deste ano "O mar".

Así mesmo, estase a levar a cabo un concurso de relatos cuxas bases podes atopar aqui.

E ao longo desta semana nas entradas e saídas das aulas estamos a escoitar a canción "Gústanme as castañas" para ir creando ambiente.

Magosto 2015

Preme na imaxe para ver as fotos na Galería

O día 10 de novembro fomos ao Monte dos Pozos para celebrar o Magosto. A néboa acompañounos case toda a mañá pero non impediu que o pasaramos moi ben.
Colgamos unhas follas con poemas, adiviñas, ditos populares galegos que preparamos na clase.

Asamos e comemos castañas

MAGOSTO

O pasado mércores celebrouse no cole o Magosto. Primeiro comemos castañas...

....e despois houbo un circuito no que cada parada era un xogo proposto por cada unha das clases. Fomos rotando ata probalos todos!. Foi un dia diferente e moi divertido!!

Magosto 2013

Durante a semana fixemos actividades relacionadas co magosto.

LIM "Celebramos o magosto"

O venres, día 15 de novembro, celebramos o magosto no Monte dos Pozos

UNIDADES DIDÁCTICAS DO MAGOSTO 2013
UD Magosto 1ºciclo UD Magosto 2ºciclo UD Magosto 3ºciclo

Magosto 2012

Adaptación da canción do Cola Cao para o magosto.

Título: A castañeira

Cantan as alumnas e alumnos de 2º

sentímolo, flash non está dispoñible.

LIM "CELEBRAMOS O MAGOSTO"

Magosto 2011

Este ano non puidemos chegar ao Monte dos Pozos para facer o magosto. Cando iamos polo camiño, tivemos que dar a volta por culpa da chuvia.

Fixemos os xogos no patio cuberto e logo, ¡comemos as castañas!

Ver as fotos na galería

Descargar:

Recopilación de xogos populares

Carteis xogos populares

Unidade didáctica "O magosto"

Magosto 2011

Preparamos o magosto 2011

Nos días anteriores traballamos o outono e preparamos un recipiente para coller as castañas. Cada clase escolleu un un xogo para realizar no Monte dos Pozos o dia do magosto, 8 de novembro, e fixo un cartel informativo.

Xogo de 1ºA

Xogo de 1ºB