ESPECAL ALERTA SANITARIA

Na ligazón de abaixo, podes acceder ao especial alerta sanitaria onde atoparás diferentes recurso sobre o temario de 5º, con videos e fichas das distintas materias.

Ligazón «Especial alerta sanitaria 5º».

ACTIVIDADES ALUMNADO CON NECESIDADES EDUCATIVAS

Cuestionario convivencia PEM

Taller de escritura creativa Quinto de primaria

El alumnado de quinto de primaria comenzó a finales de enero un taller de escritura creativa que finalizará en breve.

Tal y como se relata en la obra de Mary Shelley "Frankenstein" . Pedacito a pedacito, redacción a redacción el alumnado de quinto curso confeccionará trocito a trocito un muñeco/a de trapo y un cuaderno de relatos.
El proyecto Frankenstein y Frankenstina pretende fomentar el ejercicio de la escritura y reforzar las destrezas lingüísticas que se trabajan en la etapa de primaria.

Esta es una pequeña muestra de sus creaciones literarias. En breve mostraremos fotos de su trabajo final.

PROXECTO DE EXPRESIÓN ESCRITA

COÑECE O TEU PAÍS A TRAVÉS DA RUTA DOS CASTELOS

Os alumnos e alumnas de 5º continuamos co Taller de Expresión. Agora, dende a área de Ciencias Sociais, mergullámonos na Idade Media, no misterio dos castelos e nas diferentes formas do relevo. Fixemos un fermoso mural. Agardamos vos guste!.

MICRORRELATOS

Os alumnos e alumnas de seguimos co noso Taller de Expresión. Coñecemos un novo xénero narrativo, o MICRORRELATO  e quixemos probar sorte xogando a ser escritores/as.

Somos moi atrevidos, a ver que vos parecen.

Pincha nos cursos 5ºA e 5ºB para velos.

TALLER DE EXPRESIÓN ORAL 2018