Cancelación Desfile de Entroido Infantil e nova organización

Dende o Concello de Verín, hoxe martes recibimos a seguinte comunicación:

Dende a Concellería de Turismo, Cultura, Festexos e Conservatorio informamos que logo de comprobar as previsións meteorolóxicas da Axencia Española de Meteoroloxía (Aemet) para o xoves 15 de febreiro, confírmase que un prognóstico do 100% de probabilidade de choiva.

Ante esta situación, e segundo o acordado na reunión do mércores día 7 do mesmo mes sobre que se a predición superaba o 50% de probabilidade de choiva non sería posible levar a cabo o desfile, lamentablemente temos que comunicar a cancelación do mesmo por causas climatolóxicas adversas.

Por este motivo, dende o CEIP Plurilingüe das Vendas da Barreira, e debido a esta triste situación consideramos que cómpre facer visible o traballo levado a cabo e deixar que familias e alumnado gocen desta xornada polo que o xoves 15 ás 12:30 desfilaremos no pavillón do colexio. Este acto estará aberto ás familias. O acto rematará puntualmente ás 13:15 horas para que o alumnado poida facer uso do servizo de comedor escolar.