Novas en Relación ao Desfile Infantil de Entroido

Coa comunicación oficial da suspensión do Desfile de Entroido Infantil, non se fixo ningunha comunicación oficial dende o centro porque estivemos agardando polas decisións que se adoptaban na  reunión que se mantivo hoxe ás 14:00 horas no Concello de Verín para ver como se ía actuar.

O acordo que se adoptou na mesma foi o aprazamento do Desfile para o xoves día 15 de febreiro, se as condicións climáticas e organizativas o permiten. Polo tanto, mañá xoves o noso centro non fará o desfile previsto dentro do pavillón escolar  e estudaremos a participación na nova convocatoria que por parte do Concello de Verín nos fixeron para o Desfile Infantil de Entroido para a data citada anteriormente.

Mañá o alumnado poderá acudir disfrazado ao centro se así o desexa e reservaremos o disfrace feito (foguetes, alieníxenas e astronautas) para o próximo xoves 15.

O noso centro non considera oportuno participar na alternativa proposta polo Concello de Verín dado que no Pavillón Municipal de Deportes non ían poder acceder as familias.