Día da biblioteca escolar

O 24 de outubro celebramos o Día da Biblioteca Escolar e non atopamos mellor maneira de facelo que inaugurando o Apadriñamento Lector agora que xa podemos estar todos xuntos. O alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de primaria son os padriños e madriñas do alumnado de educación infantil e de 1º de primaria. Para esta actividade os padriños e madriñas escolleron, cos seus afillados e afilladas correspondentes, un libro para ler nos diferentes recunchos da biblioteca e das aulas. Logo da lectura fixeron un debuxo sobre o que máis lles gustou do libro e con todos eles elaboramos un fermoso mural.

Gozamos dunha agradable e divertida sesión pois o apadriñamento lector é unha experiencia fantástica para o fomento da lectura que ademais fai que os nenos e nenas creen uns lazos afectivos que non deixan indiferente a ninguén.

Así de ben o pasamos!