Día da Árbore

O luns 21 de marzo celebramos o Día Mundial da Árbore cun taller da man do Axente Facultativo Medioambiental José Ángel Ares deseñado non só para implantar nos máis pequenos valores de respecto á natureza senón tamén para que coñeceran de primeira man as especies que temos na nosa contorna. As árbores son un ben prezado que debemos conservar pois por eles flúe a vida de todos os seres que poboan a Terra, son fonte de osíxeno e alimento. As árbores son fundamentais e vitais para a vida e a subsistencia. Despois do taller o alumnado tivo a oportunidade de ver unha motobomba e ata puideron facer unha pequena práctica coa mangueira. Qué ben o pasaron!!! Finalmente agasallaron a todo o alumnado do centro cun bolsa de tea ben fermosa. Grazas a Ares e Basalo por facernos pasar unha xornada tan divertida e interesante. Preme aquí para ver a galería de imaxes.