Cambiache o conto de Pinto & Chinto

Éxito Literario no Club de Lectura de primeiro ciclo.

Ao longo do primeiro trimestre o Club de Lectura de segundo de Educación Primaria realizou unha enriquecedora actividade centrada na obra "Cambiache o Conto" dos recoñecidos autores Pinto & Chinto. Como en ocasións anteriores, esta actividade, non só implicou a lectura do libro, senón que se converteu nun apaixonante concurso de coñecementos literarios entre o alumnado participante.

A lectura levouse a cabo en diferentes espazos: na propia aula, no acolledor espazo da biblioteca escolar e nas súas casas, onde nenos e nenas se mergullaron nas páxinas cheas de maxia e aventuras de "Cambiache o Conto". A lectura colectiva na aula, ademais de promover o hábito da lectura, xerou animadas conversas sobre os personaxes, a trama dos contos e as diferencias atopadas co final dos contos tradicionais en que se baseaban.

A fase máis emocionante da actividade foi o concurso de lectura co que rematamos, onde tres equipos, cheos de ilusión e coñecemento, competiron para responder ás 54 preguntas desafiantes sobre o libro. Todos os nenos e nenas participantes demostraron a súa profunda comprensión da trama e a súa capacidade para extraer mensaxes e leccións da obra. O concurso non só puxo a proba as súas habilidades lectoras, senón que tamén fomentou a colaboración e o traballo en equipo.

Impresionounos o nivel de participación e dedicación do alumnado, xa que das 54 preguntas só dúas quedaron sen contestar. Cada equipo ofreceu respostas enxeñosas e demostrou o seu compromiso coa lectura e comprensión de "Cambiache o Conto". Ao remate do concurso entregáronse diplomas ao equipo gañador e un agasallo a todas as persoas participantes como recoñecemento ao seu traballo e esforzo.

A actividade foi un éxito de participación e competición, e conseguiu reforzar o sentido de comunidade no Club de Lectura. O equipo de biblioteca do centro valora moi positivamente este tipo de iniciativas para fomentar o gusto pola lectura e destaca como actividades interactivas como esta poden repercutir positivamente no desenvolvemento das habilidades de comprensión lectora.

Coa realización de actividades coma esta ponse de manifesto que a combinación de lectura e concurso literario pode ser unha fórmula poderosa para cultivar o amor polos libros entre os nenos e nenas máis cativos.

Viva a aventura literaria na aula!

RECURSOS EDUCATIVOS PARA O CLUB DE LECTURA

Guía de lectura.docx739.41 KB