Estrela fugaz

O libro Estrela Fugaz, é unha teatral, escrita por Carlos Labraña Barrero e editado pola Editorial Galaxia, S.A. traballouse durante o mes de febreiro e marzo. ESTRELA FUGAZ conta a historia dun asteroide e como no cinto de asteroides que hai máis aló de Neptuno naceu Meteoro. Aínda que pasaba todo o día a xogar á roda cos seus irmáns, non era feliz, sentíase diferentes. Polo que un día, aproveitando o paso dun cometa, marchou na procura dun lugar onde poder ser el mesmo. Será a Terra ese lugar ou terá que seguir a súa viaxa polo Universo para poder ser estrela?

Actividade 1: Lectura

• Lectura colectiva en voz alta.

Actividade 2: Análise das personaxes

• A presentación das 9 personaxes.

Actividade 3: Traballo de contidos da área de lingua

• O texto serviu como práctica para traballar os contidos que estabamos dando na aula nese momento: os verbos (tempos verbais, conxugacións), pronomes, tipos de oracións e o estilo teatral.

Actividade 4: Ilustración

• O alumado realizaron debuxos das personaxes en diferentes situación e con diferentes calidades, o que nos permitiu afondar nos contidos relacionados cos adxectivos. Unha vez rematado dito traballo cada un dos alumnos/as realizou en A3 cada unha das 9 escenas das que se compón a obra Estrela fugaz, o que nos permitiu converter a obra de teatro nun conto que nos permitiu amosar e contar ao resto do alumnado co noso Kamishibai.

Actividade 5: Conclusión/valores

• Despois da presentación da obra de teatro aos nenos máis pequenos fixemos a nosa valoración para saber se lles gustou ou non o noso traballo.