Benvida

Enderezo: Lugar A Chaira s/n, 32710 - Pereiro de Aguiar

Ensinanza: Educación Infantil e Primaria

Correo electrónico: ceip.benchosey@edu.xunta.es

Bases para o préstamo de equipos informáticos. Concello Pereiro de Aguiar.

Dende o Concello do Pereiro de Aguiar enviaron as bases da regulación do préstamo temporal de equipos informáticos portátiles destinados a rapaces e rapazas que non dispoñan de ningún recurso electrónico, e que sexan imprescindibles para as clases on-line no caso de confinamento.

Para ver a información das bases e os anexos debedes premer nas imaxes.

BASES                                                                  ANEXOS

Menú Xaneiro

Xa está dispoñible o menú do mes de xaneiro. Preme na imaxe para velo.

Nadal

Boas Festas a todos!

NOVEMBRO: MES DA CIENCIA EN GALEGO

Bo día,

Desde hai varios cursos vense impulsando a celebración anual do mes de novembro como o MES DA CIENCIA EN GALEGO NAS BIBLIOTECAS e ,como sempre, Bibliobencho quere aportar o seu gran de area.

Este ano o equipo de bibblioteca coordinou unha serie de traballos e experimentos que os titores e titoras desenvolveron co seu alumnado.

Por unha banda, e relacionando a ciencia co PDI do centro As ANTIGAS CIVILIZACIÓNS, os alumnos e alumnas desenvolveron pequenos traballos de investigación sobre as aportacións que viquingos, gregos,celtas, maias... fixeron á ciencia.

E por outra banda, o alumnado  participou en experimentos moi chulos que podedes ver nesta entrada.

Ata outra.

(Prema nos elementos interactivos)

Menú decembro

Xa está dispoñible o menú do mes de decembro. Preme na imaxe para velo.

25N NON Á VIOLENCIA DE XÉNERO 2020

Bo día.

O vindeiro mércores 25 de novembro conmemórase o Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a muller

É un tema que traballamos nos colexios de forma transversal , desde todas as áreas , e de forma lonxitudinal , ao longo de todo o curso. A maiores, o 25 de novembro facemos máis fincapé no tema elaborando actividades e obradoiros. Por exemplo, coordinado polo equipo de convivencia e o equipo de biblioteca,  o alumnado de 4º,5º e 6º de educación primaria elaborou lemas e debuxos para berrar NON á violencia de xénero e os alumnos e as alumnas de 5º curso de primaria fixeron un obradoiro de deseños de logos en 3D ( serán un agasaio para o alumnado segundo se vaian imprimindo). Tamén hai unha exposición de libros sobre igualdade e , nas horas de ler, vemos vídeos sobre a igualdade nos deportes e na vida diaria e...aínda queda moito traballo por facer!!!

Esperamos que vos guste.

Unha aperta.

Datos situación tecnolóxica das familias

Samaín no Bencho

Este Samaín non foi posible facer a exposición tradicional de cabazas,  pero no BENCHO non deixamos que ningún virus nos quite as ganas de celebrar. Dende aquí, queremos agradecer a todas as familias o esforzo que fixeron por participar nesta actividade e axudarnos a seguir conservando a ilusión e a máxia das nosas tradicións. Grazas e ánimo!!!