Benvida

Ensinanza: Educación Infantil e Primaria

Correo electrónico: ceip.benchosey@edu.xunta.es

Digicraft

O noso centro foi seleccionado para participar no programa “Digicraft en tu cole” da Consellería de Educación en colaboración coa Fundación Vodafone.

O obxectivo deste programa é formar ao alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria en competencias dixitais.

Digicraft parte dunha metodoloxía fundamentada na aprendizaxe colaborativa e busca a participación activa do alumnado a través do xogo e a experimentación, nun contexto que estimula a súa curiosidade, creatividade e desenvolvemento emocional positivo.

A través duns kits de traballo o alumnado realizará unha serie de actividades que van aumentando gradualmente en nivel de dificultade. As actividades combinan o mundo dixital e a tecnoloxía co xogo, o aprender facendo e o desenvolvemento de habilidades motoras.

O programa ten unha duración de dous cursos académicos e será levado a cabo polas mestras Nancy Fernández e Isabel Blanco.

Para máis información pódese consultar a páxina da convocatoria premendo aquí.

Menú abril

Xa está dispoñible o menú do mes de abril. Preme na imaxe para velo.

BIBLIOBENCHO NAS REDES SOCIAIS

Bo día,

Agora nas RRSS  podes seguir as novidades e as aventuras que ocorren en Bibliobencho.

Toma nota:

@BiblioBencho Pereiro

@bibliobencho

Xa sabes... dálle like , corazón ou tweet.

Anímate e séguenos.

DIA DA MULLER-8M

Con motivo do 8 M dende o equipo de convivencia organizouse unha actividade dirixida ao alumnado de 5º e 6º de primaria.

VACANTES 2021/2022

VACANTES CURSO 2021/2022
   CURSO    VACANTES
    4º E.I    50
    5º E.I    22
    6º E.I    21
    1º E.P    7
    2º E.P    23
    3º E.P    0
    4º E.P    25
    5º E.P    13
    6º E.P    21

Menú marzo

Xa está dispoñible o menú do mes de marzo. Preme na imaxe para velo.

ENTROIDO 2020-21

O Entroido xa chegou! E dende o Equipo de Actividades Extraescolares organizouse a celebración desta festividade para todo o centro.

A continuación tedes unha pequena mostra de como o vivimos entre todos. Espero que vos guste!

ADMISIÓN DE ALUMNADO

ADMISIÓN DE ALUMNADO 2021/2022

Solicitude de  praza

Do 1 - 22 de marzo

ANEXO II e fotocopia do Libro de Familia. ED550B. Dispoñible na web da Xunta Admisión de Alumnado

Listaxes   provisionais

PUBLICACIÓN: No taboleiro situado no interior do centro.

Listaxes definitivas

14 de maio    (expostas ata comenzo do curso seguinte)

PUBLICACIÓN: No taboleiro situado no interior do centro.

Formalización matrícula

20 – 30 de xuño

DÍA DA PAZ

Con motivo do día da paz, o Equipo de Convivencia organizou unha actividade adicada a todas as persoas que estiveron e están en primeira liña loitando contra esta pandemia. Esperamos que vos guste.