Benvida

Ensinanza: Educación Infantil e Primaria

Correo electrónico: ceip.benchosey@edu.xunta.es

OS MAIAS

Estamos encantados de presentarvos o traballo de investigación da nosa rapazada de 1º Educación Primaria sobre os MAIAS.

Neste vídeo explícannos como vivían os maias e o legado que nos deixaron.

Menú maio

Xa está dispoñible o menú do mes de maio. Preme na imaxe para velo.

Un agasallo no día do libro

Neste pequeno vídeo poderedes ver a cara de ledicia dos/as nenos/as do Bencho cando hoxe pola mañá recibiron esta gran sorpresa.

Moitas grazas á nosa ANPA.

23 DE ABRIL: "DIA DO LIBRO" EN BENCHO-RADIO

Os vosos compañeiros comparten os libros que máis lles gustaron.

23 de ABRIL DÍA do LIBRO

DÍA DO LIBRO NO BENCHO

O día 7 de abril de 2020,  celebrouse un Obradoiro de lectura e linguaxe  audiovisual co alumnado de 5º E.P.
O obxetivo da formación foi tanto favorecer a  aprendizaxe e a utilización  dos recursos audiovisuais do rencuncho creativo da biblioteca, como  a adquisición de  estratexias de edición e produción de vídeos.
Para  elo,  centramos o traballo nun  conto  infantil de igualdade. A rapazada  fixo toda  a planificación  desde o deseño ata o produto, produción e interpretación   do conto.  Deste xeito, favoreceuse o desenvolvemento do  traballo colaborativo, o fomento da lectura e a utilización das ferramentas TIC e as aplicacións (Kinemaster, PicPac...). Ademáis desenvolveuse a autonomía e a  creatividade .

Hoxe, 23 de abril, DÍA do LIBRO, querémolo presentar a nosa comunidade educativa, especialmente aos nosos cativos.

Esperamos que o disfrutedes tanto como o alumnado que o realizou.

Tamén queremos ensinarvos a porta da nosa biblioteca decorada entre tod@s. O alumnado deseño dunha portada dun libro relacionado ca civilización traballada este curso no PDI.

Tamén queremos ensinarvos a porta da nosa biblioteca decorada entre tod@s. O alumnado deseño unha portada relacionado coa civilización traballada este curso no PDI.

Ademáis, na entrada, podedes ollar unha exposición cos libros máis antigos dos nosos fondos bibliográficos.

E.......ALGUNHA SORPRESIÑA MÁIS !!!!!!!!!!

ESTADE ATENT@S A NOSA WEB BENCHIÑ@S

Digicraft

O noso centro foi seleccionado para participar no programa “Digicraft en tu cole” da Consellería de Educación en colaboración coa Fundación Vodafone.

O obxectivo deste programa é formar ao alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria en competencias dixitais.

Digicraft parte dunha metodoloxía fundamentada na aprendizaxe colaborativa e busca a participación activa do alumnado a través do xogo e a experimentación, nun contexto que estimula a súa curiosidade, creatividade e desenvolvemento emocional positivo.

A través duns kits de traballo o alumnado realizará unha serie de actividades que van aumentando gradualmente en nivel de dificultade. As actividades combinan o mundo dixital e a tecnoloxía co xogo, o aprender facendo e o desenvolvemento de habilidades motoras.

O programa ten unha duración de dous cursos académicos e será levado a cabo polas mestras Nancy Fernández e Isabel Blanco.

Para máis información pódese consultar a páxina da convocatoria premendo aquí.

BIBLIOBENCHO NAS REDES SOCIAIS

Bo día,

Agora nas RRSS  podes seguir as novidades e as aventuras que ocorren en Bibliobencho.

Toma nota:

@BiblioBencho Pereiro

@bibliobencho

Xa sabes... dálle like , corazón ou tweet.

Anímate e séguenos.

DIA DA MULLER-8M

Con motivo do 8 M dende o equipo de convivencia organizouse unha actividade dirixida ao alumnado de 5º e 6º de primaria.

VACANTES 2021/2022

VACANTES CURSO 2021/2022