Departamento de Economía

IAEE  Economía 4º ESO
Economía 1º de bacharelato  Economía de empresa 2º de bacharelato

Hoxe 3 de outubro, Día da educación financeira

Hoxe conmemoramos, desde o departamento de Economía, o día da Educación financieira. En todos os cursos e materias do departamento impártese ou impartirase ao longo desta semana un obradoiro sobre o tema de este curso: Educación para unhas finanzas máis seguras. Para máis información consulta en:https://www.finanzasparatodos.es

Algunhas das fotos doa obradoiros:

Fotografía de Fátima Dorado Rodríguez. CC BY-SA

PAULA LAMAS, 2º PREMIO NA CATEGORÍA ARTIGOS DE OPINIÓN DE PRENSA-ESCOLA

A alumna Paula Lamas de 1ºBAC do IES Xoán Montes vén de recibir un premio dentro do programa Prensa Escola de La Voz de Galicia levado a cabo neste curso na materia de Economía.

Paula, acompañada pola profesora de Economía Lara Oliveros, recibiu na cidade da Coruña o 2º premio na categoría de opinión, na modalidade xuvenil, cun artigo sobre o consumo excesivo e poñendo a atención na Lei das 3R: Reducir, Reutilizar e Reciclar. Recibiu

Noraboa Paula polo teu artigo, polo 2º premio acadado e, especialmente, por difundir a necesidade de coidar o medio ambiente. Soamente temos un planeta!

Paula Lamas Paula Lamas2

Recollida do premio de Paula Lamas. Fotografía de Lara Oliveros. CC BY-SA

Gran actuación do noso equipo na final do YBT Noraboa!

Non podemos estar máis orgullosas da participación do noso equipo, traballaron duro e conseguiron quedar segundas da súa simulación, un moi meritorio posto.

Moitas grazas por representar tan ben ao noso centro e aos centros da provincia de Lugo e boa viaxe de regreso a casa.

Licenza Creative Commons

Esta obra de Lara Olivero Ben ten unha licenza Creative Commons Atribución-Compartir igual 4.0 Internacional.

Hoxe 29 de abril ás 12 h comeza a final de YBT en Madrid. Sorte ao noso equipazo do Xoán Montes!

Tras arduo traballo realizado desde novembro, aí está o noso gran equipo representando ao noso centro e a todo Lugo, pois acadaron a única praza provincial.

Orgullosos estamos.

Pilar, María e Inmaculada, enviámosvos forza e sorte!

Licenza Creative Commons

Visita do alumnado de economía de 4º da ESO ao CIS Tecnoloxía e deseño de Ferrol

Hoxe venres 1 de abril, grazas a ser selccionado o proxecto emprendedor que desde o departamento de Economía se presentou ao programa EduTecEmprende. o alumnado da materia de economía de 4º da ESO puido desfrutar dunha experiencia novidosa e única.

O CIS Tecnoloxía e Deseño é un organismo público pertencente á Axencia Galega de Innovación e o seu obxectivo é ser impulsores de innovación para xerar valor económico, social e sostible. Unha das múltoples actividades que organizan son a formación e difusión, así como o fomento de vocacións científico-tecnolóxicas

O programa e a viaxe desenvolveuse satisfactoriamente gazas á colaboración e acompañamiento de Lara Oliveros e Mercedes Sutil.

Algunhas fotos do evento

Noraboa ao equipo GRANDPRIX Finalista do concurso simulador YBT 2022

Estamos de noraboa, un dos equipos que participan no Young Business Talents, formado por alumnado de economía de 1º de bacharelato. quedou de finalista. Pilar e Inmaculada... gran traballo!

Premio do Instituto Galego de Consumo para a alumna Génesis

A alumna Génesis Dashira García Cruz de 4ºESO recibiu o 15 de marzo un premio polo proxecto "A factura da luz" realizado na materia de Economía. O traballo foi premiado dentro do concurso autonómico sobre a tarifa eléctrica organizado polo Instituto Galego de Consumo e a Competencia (IGCC)

O premio consiste nun cheque cun vale de 100 euros para comprar nunha librería.

Esta é unha boa mostra do concienciados que están os mozos e mozas coa importancia de aforrar, especialmente nun marco enerxético tan complexo como o actual.

Parabéns Génesis!

Charla "Preparados para dar o salto·

Hoxe 9 de marzo de 2022, na materia de Economía dos cursos:

Xornada sobre "A tarifa eléctrica"

Hoxe 20 de decembro, o alumnado de 4º da ESO B puido desfrutar, na clase de economía, dunha xornada moi interesante sobre a factura eléctrica. Tres técnicas do Instituto Galego de Consumo desprazáronse a Lugo, explicaron con todo detalle a gran cantidade de información que aparece na factura así como os consellos máis importantes para o aforro eléctrico.

Hai convocado un concurso para aplicar todos os conceptos relativos á factura eléctrica. A ver se poden conseguir algún dos seus premios.

Aquí tedes unhas imaxes da xornada.