Lingua Castelá

Contacontos do alumnado de Oratorio nos CEIP Quiroga Ballesteros, Anexa e Rosalía de Castro

O alumnado de 3° e 4° de ESO de Oratoria trasladouse os días 12 e 15 deste mes de decembro ata os CEIPs de Quiroga Ballesteros, Anexa e Rosalia de Castro, para participar nunha actividade de contacontos nas aulas de Infantil.

A valoración dos resultados foi moi positiva, xa que puideron poñer en práctica todas as cuestións estudadas en clase referidas  á actio cun público tan amable e receptivo. Desta volta, léronse textos como A que sabe a lúa, Corre, Corre cabaciña ou Cocorico, todos eles moi apreciados nesas idades. Por outra banda, o profesorado implicado quere aproveitar para darlle os parabéns ao alumnado de Oratoria polo seu bo facer na actividade, así como aos centros que lles permitiron levar a cabo a experiencia, xa que en todo momento facilitaron a súa óptima consecución.

Oratoria nos colexios. Fotografías de Silvia Carballido

Contamos un conto ao alumnado de educación infantil do CEIP Quiroga Ballesteros

Recentemente o alumnado de 3ºESO de Oratoria do IES Xoán Montes levou a cabo unha fermosa actividade: contar dous contos aos alumnos de educación infantil do CEIP Quiroga Ballesteros

Os rapaces e rapazas puxeron en práctica todo o aprendido ao longo da 1ª avaliación na materia de Oratoria para contarlles dous contos aos máis pequeniños do colexio. O agradecido público recibiu a visita con moita ilusión, polo que agardamos se poida repetir en futuras ocasións.

foto foto
                                     Oratoria no CEIP Quiroga Ballesteros. Silvia Carballido. CC BY-SA

23 de abril. Día do libro

Nos gusta leer, no solo hoy, Día del libro, sino cada día. Estos son algunos de nuestros libros favoritos.

¿Os animáis a leer con nosotros?

Composición Composición 2