Taboleiro

Gran actuación do noso equipo na final do YBT Noraboa!

Non podemos estar máis orgullosas da participación do noso equipo, traballaron duro e conseguiron quedar segundas da súa simulación, un moi meritorio posto.

Moitas grazas por representar tan ben ao noso centro e aos centros da provincia de Lugo e boa viaxe de regreso a casa.

Licenza Creative Commons

Esta obra de Lara Olivero Ben ten unha licenza Creative Commons Atribución-Compartir igual 4.0 Internacional.

Hoxe 29 de abril ás 12 h comeza a final de YBT en Madrid. Sorte ao noso equipazo do Xoán Montes!

Tras arduo traballo realizado desde novembro, aí está o noso gran equipo representando ao noso centro e a todo Lugo, pois acadaron a única praza provincial.

Orgullosos estamos.

Pilar, María e Inmaculada, enviámosvos forza e sorte!

Licenza Creative Commons

World Book and Copyright Day

Durante a semana pasada celebramos a semana do libro. O alumnado do instituto traballou esta conmemoración en diversas materias e a biblioteca do centro organizou diferentes actividades. Unha das actividades realizadas polo alumnado de 3º de ESO tivo lugar na clase de inglés. Obtiveron información na páxina oficial da UNESCO para o acontecemento e visualizaron vídeos sobre a celebración traballando tanto a importancia da lectura como as distintas licenzas de publicación. Despois, expresaron gráficamente, por grupos, como vían a celebración, expoñendo os traballos nun dos taboleiros do centro.

3rd years book day posters by M. Veiga. CC BY-SA
M. Veiga. 3rd years book day posters. CC BY-SA

Visita do alumnado de economía de 4º da ESO ao CIS Tecnoloxía e deseño de Ferrol

Hoxe venres 1 de abril, grazas a ser selccionado o proxecto emprendedor que desde o departamento de Economía se presentou ao programa EduTecEmprende. o alumnado da materia de economía de 4º da ESO puido desfrutar dunha experiencia novidosa e única.

O CIS Tecnoloxía e Deseño é un organismo público pertencente á Axencia Galega de Innovación e o seu obxectivo é ser impulsores de innovación para xerar valor económico, social e sostible. Unha das múltoples actividades que organizan son a formación e difusión, así como o fomento de vocacións científico-tecnolóxicas

O programa e a viaxe desenvolveuse satisfactoriamente gazas á colaboración e acompañamiento de Lara Oliveros e Mercedes Sutil.

Algunhas fotos do evento

Noraboa ao equipo GRANDPRIX Finalista do concurso simulador YBT 2022

Estamos de noraboa, un dos equipos que participan no Young Business Talents, formado por alumnado de economía de 1º de bacharelato. quedou de finalista. Pilar e Inmaculada... gran traballo!

Charla "Preparados para dar o salto·

Hoxe 9 de marzo de 2022, na materia de Economía dos cursos:

Conmemoración do 20 de novembro, Día Universal do neno

O grupo de valores éticos de 1º de ESO B foi o primeiro que celebrou esta data coa colaboración de La Voz de Galicia, que posto que o departamento de Economía participa no programa Prensa en la escuela, mandounos unhas preciosas camisetas con deseño de Sargadelos e o lema Meigas fóra!. O detalle encantoulles a este grupo de alumnas involucradas e animosas, que posan orgullosas mostrándonos o agasallo. Co resto de alumnos iremos conmemorando este día ao longo da semana.

4 de outubro Día da Educación financeira do 2021

Hoxe conmemórase o día da Educación financeira co lema As túas finanzas tamén sostibles. Celébrase desde o ano 2015, e no departamento de Economía desenvolvemos, nas distintas materias que se imparten, un obradoiro de educación financeira para concienciar da importancia de ter uns coñecementos básicos que poidan protexernos mellor ante o complexo contorno.

Podes consultar como está a túa saúde financeira aquí

E podes mirar recursos moi interesantes nestas páxinas e enlaces:

Noraboa aos finalistas e semifinalistas de Young Business Talents 2021

Este curso, tan atípico en xeral, deparou nembargantes moitas satisfaccións. Un equipo formado por 3 alumnas de 2º de bacharelato acadou chegar á final do concurso simulador de YBT deste ano, sendo un dos 125 que o conseguiron de entre máis de 3.000 equipos participantes. Celebrada telemáticamente, supuxo unha moi enriquecedora experiencia, así como tamén a participación no concurso para todos os que se esforzaron e traballaron, e recibiron o seu diploma de semifinalistas.

Posan sorrintes e orgullosos pois non é para menos... Noraboa xoves talentos!

O equipo finalista formado por Laura Bello Rodríguez, María Lebón Real e Susana Ramos Varela, de 2º de bacharelato e da materia Economía da empresa participando na final, o 7 de maio: