Taboleiro

Charla STEM para o alumnado de 4º da ESO

Hoxe 22 de febreiro, puidemos desfrutar dunha iniciativa do programa Prensa-escuela que é A voz da Muller STEM, consistente en charlas de mulleres do ámbito científico-tecnolóxico ao alumnado. Faise en colaboración coa empresa Viaqua e o obxectivo é animar ás rapazas a decantarse polos estudios técnicos á vez que serve de referente para todos os estudantes no campo STEM.

Acompañounos nesta ocasión unha matemática lucense con ampla experiencia docente e de xestión na USC así como en varias asociacións, como por exemplo a de La ciencia es femenino, a investigadora Mª Victoria Otero Espinar. Falounos da súa traxectoria laboral así como do traballo tan interesante que desenvolve e que ten tantas repercusións na contorna, desde prediccións dos efectos dun tsunami ata da probablilidade de desaparición das distintas ilnguas, entre outras moitas utilidades. Sabedes que é a ecuación da coleta? Pois diso tamén nos falou.

E se abrides o enlace da asociación, poderedes ver un calendario con moitas mulleres de gran relevancia no ámbito STEM.

Visita didáctica a Pull&Bear

Hoxe 6 de febreiro o alumnado de Economía de 1º de bacharelato puido desfrutar dunha mañá diferente, pois  realizamos unha visita ás instalacións de Pull&Bear en Narón.

Tanto na loxística coma en todo o proceso de deseño, patronaxe, comercial, de sustentabilidade ... hai unha estudada estratexia, cun modelo de negocio onde o centro é o cliente, baseado na innovación e flexibilidade. A súa forma de entender a moda -creatividade, deseño de calidade e resposta áxil ás demandas do mercado- conseguiron e seguen a conseguir o seu grande éxito e expansión internacional.

Levámonos unha gran experiencia ademais dos agasallos da imaxe.

Foto de Beatriz López CC BY-SA

Charla de Aresa dentro do programa Empresa familiar nas aulas

Hoxe 15 de xaneiro puidemos desfrutar da exposición de Carlota López, vicedirectora da empresa Aresa.

Explicounos a importancia da empresa familiar en Galicia e os valores deste tipo de empresas así como da súa actividade, das compañías que compoñen o grupo Aresa, dos datos económicos, da súa estructura organizativa e do comezo e a traxectoria da empresa.

Tamén falounos dos valores da empresa e dos retos aos que se enfrontan.

O alumnado que asistiu foi de 4º da ESO das materias  Economía e emprendemento e Formación e orientación persoal e profesional así como de 1º de bacharelato da materia  Economía e de 2º de bacharelato da materia Empresa e deseño de modelos de negocio. Puideron relacionar moitos dos conceptios que vemos na aula e preguntar dúbidas así que resultou unha actividade complementaria moi enriquecedora.

Agradecemos que este curso puidésemos participar neste programa de tanto interese.

Charla no salón do actos do multiusos da Xunta. Fotografía de Mª Beatriz López Soto

Punto de Información Xuvenil

Se eres alumno/a de 1º ESO ou 2º ESO precisas a traer a seguinte autorización asinada.

Visita aos Xulgados de Lugo. Programa Educar en Xustiza

Hoxe 20 de novembro, o alumnado de 1º de Bacharelato visitou os xulgados de Lugo nunha actividade complementaria organizada dende o Departamento de Economía e Xeografía e Historia.

Esta actividade está enmarcada dentro do Programa Educar en Xustiza que promove o Consello Xeral do poder xudicial. Traballouse previamente na clase un material didáctico remitido do programa para familiarizarnos co vocabulario específico, organización do poder xudicial en España e para coñecer mellor o seu funcionamento.

No xulgado nº2 do penal, o alumnado tivo ocasión de presenciar algúns xuízos ao longo da mañá, e acordos de conformidade que evitaron a celebración do xuízo, así como recibir a explicación da xuíza e do fiscal, que comentaron diversos aspectos de interese axudando a entender con máis claridade todos os procesos e as posibles consecuencias das distintas actuacións, tanto multas como penas.

Programa YAM

YAM é un programa escolar dirixido á mocidade entre 13 e 17 anos no que se aprende e debate sobre saúde mental.

Ver or aquivos adxuntos para máis información.

Noraboa pola participación e décimo posto na fase inicial de clasificación do concurso CIBERSEGURIDADE NO COLE!

Hoxe 18 de outubro, ás 12 horas, estaba convocada a clase de 2º da ESO C, para a fase inicial de clasificación da III edición do concurso CIBERSEGURIDADE NO COLE!

O concurso se enmarca dentro das actividades do III Encontro CIBER.gal organizado polo Nodo Gallego de Ciberseguridad CIBER.gal xunto co espazo abalar da Xunta de Galicia e Telefónica.

Consistía en contestar 10 preguntas en Kahoot en liña, á vez que outras moitas aulas de centros de toda Galicia, no apartado de 1º e 2º da ESO. Obtíñanse máis puntos por contestar ben e en menos tempo.

O alumnado de Proxecto Competencial esmerouse na actividade, aínda que non tivemos moito tempo para a preparación, cada pregunta foi analizada, contestada e celebrada ou lamentada (estas as menos) con gran intensidade.

As respostas, que eran a preguntas relacionadas co tema da ciberseguridade, despois do tempo fixado eran explicadas para aclarar cal era a correcta, así que resultou un concurso didáctico, e todo o proceso en si enriquecedor.

Para profundizar no tema de ciberseguridade entrar en https://www.incibe.es/

Recollemos unhas fotos como mostra do entusiasmo do alumnado.

Fotos de Mª Beatriz López Soto CC BY-SA