Libros de texto

Relación de libros de texto para o curso 2022-2023

Fondo de libros

Publicado no tablón de anuncios do centro a listaxe definitiva de admitidos e excluídos do fondo de libros.

100 % aprobados na ABAU

Un ano máis acadamos un 100% de aprobados na ABAU, ademais de ser o centro público de Lugo con unha porcentaxe máis alta de sobresaíntes. É sen dúbida o resultado dun bo traballo do equipo docente, pero tamén o resultado do esforzo do alumnado e o apoio das familias.

Podemos estar ben orgullosos de toda a comunidade educativa. Parabéns a todos.

ENTREGA DE BOLETÍNS DE CUALIFICACIÓNS E PERÍODO DE RECLAMACIÓNS

A entrega de boletíns das avaliacións final e extraordinaria farase na aula de grupo por parte dos titores nas seguintes datas e horario:

2º BAC: XOVES, 23 DE XUÑO, ÁS 10:00

1º BAC: LUNS, 27 DE XUÑO, ÁS 9:00

ESO: MARTES, 28 DE XUÑO, ÁS 9:00

(Tamén se entregarán os consellos orientadores nos cursos 2º e 4º)

Para revisar probas e exames póñanse en contacto ou pidan cita co profesor da materia.

DEVOLUCIÓN LIBROS DE TEXTO DO FONDO DE LIBROS

Os libros de texto do fondo de libros en préstamo no curso escolar 2021-22 deberán ser devoltos ANTES DO 22 DE XUÑO seguindo o seguinte procedemento:

• Se conservan o documento  no que figura a relación de libros entregados en préstamo:

Os propìos alumnos traerán á aula antes da data indicada todos os libros xunto co documento.

• Se non conservan dito documento:

Os pais deberán pedir cita para entregar os libros na oficina do Centro.

MATRÍCULA CURSO 2022-2023

No ENLACE teñen toda a información e documentación para a matrícula do vindeiro curso 2022-2023.

MATRÍCULA ABAU CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA DE XULLO

No enlace poden acceder a toda a información para a matrícula na convocatoria extraordinaria da ABAU.

FONDO DE LIBROS 2022-23

Poden consultar no documento toda a información respecto á solicitude de participación no fondo de libros para o vindeiro curso escolar 2022-23.

ANTEPROXECTO CURRÍCULO SECUNDARIA LOMLOE GALICIA

O proxecto de decreto polo que se establece a ordenación e o currículo da educación secundaria obrigatoria na Comunidade Autónoma de Galicia está en fase de envío de suxestións. Neste enlace poden consultar o proxecto e enviar, se así o desexan, suxestións.

FIN DE CURSO 2021-2022

foto 4ESO