PRENDER A LUZ, PROXECTO PREMIADO NO CONCURSO TRABALLOS POR PROXECTOS

Un ano máis o traballo presentado ao certame TRABALLOS POR PROXECTOS, elaborado na materia de 1º de ESO, Investigación e tratamento da información, acadou o 1º premio. Parabéns ao alumnado e as profesoras coordinadoras, Anxos Vidal e Mari Luz Paramio.

Convidámosvos a coñecer  proxecto PRENDER A LUZ.

INTERCAMBIO IES XOÁN MONTES-LISE DIWAN

18 alumnos e alumnas de 3º da ESO participan dende o día 3 ata o 10 de novembro nun intercambio co centro de ensino da Bretaña francesa, LISE DIWAN. Pódese facer un seguimento da actividade no blogue do DACEX.

RECREOS ACTIVOS

RECREOS ACTIVOS (LUNS E XOVES) é un proxecto que tentará organizar de xeito proveitoso o tempo de lecer dos alumnos/as. Durante o curso escolar, iranse propoñendo diferentes iniciativas, dende xogos de interior e de mesa ata actividades físico-deportivas no exterior.

Comeza cun campionato de TRIVIAL, por equipos, para todos os alumnos/as da ESO.

Podes inscribirte online no seguinte enlace:

INSCRICIÓN CAMPIONATO TRIVIAL

MANUAL DAS FAMILIAS

Na sección Pais/nais, en Información para as familias, está o MANUAL DAS FAMILIAS, onde se pode consultar, entre outras cousas, como xustificar as faltas ou o horario de atención a pais de todo o profesorado.

LIBROS PARA O CURSO 2016/17

Aqui podedes consultar a lista dos libros para o curso 2016/17.

Se tedes algunha dúbida, consultade co centro antes de adquirilos.

Normas de Organización e Funcionamento

AQUI PODEDES CONSULTAR  O N.O.F. DO CENTRO

DOCUNAUTAS GAÑA O CONCURSO DE TRABALLOS POR PROXECTOS

O proxecto interdisciplinar elaborado o curso pasado polos alumnos de 1º ESO, coordinado polas profesoras Anxos Vidal e  Mari Luz Paramio, acaba de gañar o concurso de traballos por proxectos, dotado con 1000 euros. Noraboa a todos, alumnos e profesoras, polo voso traballo.

Listaxe definitiva do alumnado admitido

Aqui poden consultarse as listaxes

do alumnado admitido.

Olimpíada de Xeoloxía

PARABÉNS a MARGARITA FERNÁNDEZ FERRO gañadora do Accesit ao estudante de 4º da ESO que acadou a puntuación máis alta na sede de Lugo, da fase galega da VI Olimpíada de Xeoloxía.
Nesta edición presentáronse 58estudantes de catro Institutos de Secundaria da provincia de Lugo, e os exames celébráronse na  Escola Politécnica Superior da Universidade de Santiago de Compostela.

PREMIO BIBLIOTECAS ESCOLARES

O luns  recibimos unha nova moi agradable: o noso instituto foi premiado