Probas extraordinarias de 2º bacharelato

Datas das probas extraordinarias de 2º Bacharelato do curso 2018/19

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

Se aínda non es alumno do centro, pode interesarche vir coñecernos.

VENRES, 15:XORNADA PORTAS ABERTAS

Proceso de admisión alumnado curso 2019/2020

O día 1 de marzo comeza o prazo de admisión de alumnado para o curso 19/20 e rematará o dia 20 ás 14:00 horas

Para consultar toda a información relacionada pulsar aqui

Listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido

Aqui se pode consultar as listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido para o vindeiro curso.

Concurso Young Business Talents.

O vindeiro 5 de abril celébrase en Madrid a final do concurso Young Business Talents e alí estará presente o noso equipo formado por alumnos de 2º Bacharelato xunto coa súa profesora de Economía da empresa.

Felicidades e...... a por todas!!!!

LIBROS DE TEXTO

Relación de libros de texto para o curso 18/19

MELLORES EXPEDIENTES ACADÉMICOS

Tres dos nosos alumnos: Santiago Pérez, Santiago Iglesias e Silvia Blanco foron distinguidos pola universidade de Santiago polo seu expediente académico.

Parabéns e moita sorte no camiño que iniciades.

100% APROBADOS NA ABAU

Un ano máis, e xa van uns cantos, o IES XOÁN MONTES acadou o 100% de aprobados na ABAU. É, sen dúbida, o resultado do esforzo dos alumnos, do bo facer dos profesores e do tan necesario  respaldo das familias. Parabéns para todos.