MATRÍCULA ORDINARIA CURSO 16/17

HORARIO DE OFICINA

MAÑÁS: 9:30-14:30

CALENDARIO FIN DE CURSO

23 XUÑO: Remata prazo devolución libros en préstamo (materias aprobadas en xuño)

Remata prazo solicitude axudas libros de texto e material.

27 XUÑO (ÁS 13:00): ENTREGA NOTAS(NA AULA DO GRUPO)

28-29 XUÑO (Ata as 13:00): Reclamacións aos departamentos

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

No DOG do día 22 de maio de 2017 pubícase a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

ENTREGA BOLETÍNS CUALIFICACIÓNS 2º BAC E RECLAMACIÓNS

A entrega dos boletíns de cualificacións de 2º de BAC será o luns, 22 de maio, ás 21:00 na aula de grupo.

PROCEDEMENTO E PRAZOS RECLAMACIÓN

Listaxes definitivas do alumnado admitido para o vindeiro curso

Para consultar as listaxes definitivas do alumnado admitido para o vindeiro curso pulsa aqui

CALENDARIO EXAMES MATERIAS PENDENTES DE CURSOS ANTERIORES

Calendario de exames de materias pendentes de 1º BAC

Calendario de exames de materias pendentes de ESO

MODIFICACIÓN DA DATA DO EXAME DE 2ª LINGUA-FRANCÉS:

16 DE MAIO, DE 18:00 A 19:00

Parabéns

Na fase galega da VIII edición da Olimpíada de Xeoloxía celebrada na sede de Lugo, os participantes  do noso Centro acadaron catro dos cinco premios otorgados nesta sede:

-Primeiro premio: Alberto Montecelo

-Premio ao mellor grupo na proba práctica:  Brais Blanco, Samuel García, Alejandro Real, Daniel Rodríguez.

-Premio ao mellor alumno/a de 4º ESO: Valentina Mulyk.

-Terceiro premio: Laura Cernadas.

MOITOS PARABÉNS

PRENDER A LUZ, PROXECTO PREMIADO NO CONCURSO TRABALLOS POR PROXECTOS

Un ano máis o traballo presentado ao certame TRABALLOS POR PROXECTOS, elaborado polos alumnos de 1º e 2º de ESO,  acadou o 1º premio.  Parabéns ao alumnado e ás profesoras coordinadoras, Anxos Vidal, Meri García e Mari Luz Paramio.

Convidámosvos a coñecer  proxecto PRENDER A LUZ.

MANUAL DAS FAMILIAS

Na sección Pais/nais, en Información para as familias, está o MANUAL DAS FAMILIAS, onde se pode consultar, entre outras cousas, como xustificar as faltas ou o horario de atención a pais de todo o profesorado.

Normas de Organización e Funcionamento

AQUI PODEDES CONSULTAR  O N.O.F. DO CENTRO