INFORMACIÓN ALUMNOS FINAL CURSO 17/18

Consulta a información relativa a entrega notas, revisión de exames, etc.:

1º BAC

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Aqui pode consultarse toda a información para participar no fondo solidario de libros de texto para o curso escolar 2018/19

Gañador da fase de zona da Olimpíada 2018

Parabéns para Marcos, un dos gañadores da fase de zona da Olimpiada deste ano. Agora esperamos que teñas moita sorte na fase final, que terá lugar o vindeiro 24 de maio no Círculo das Artes en Lugo.

Proceso de admisión alumnado curso 2018/2019

Xa está aberto o prazo de admisión para o curso 18/19.

Para consultar toda a información relacionada pulsar aqui

OLIMPÍADA XEOLOXÍA

Un ano máis os representantes do IES XOÁN MONTES volveron premiados da olimpíada de Xeoloxía que se celebra anualmente . Parabéns para os alumnos galardoados que foron:

PABLO GALLEGO ARIAS (4º ESO)- 1º PREMIO

JORGE RÁBADE ALONSO (4º ESO)- 2º PREMIO

JACOBO FARIÑAS VARELA (4º ESO)- 3º PREMIO

Os dous primeiros representarán a Galicia na olimpíada nacional que se celebrará en Segovia.

O XOÁN MONTES GAÑA O CONCURSO INTERCENTROS

O equipo formado polas alumnas DINA DURÁN RODRÍGUEZ, PAULA QUIAO LEBÓN REAL e VALENTYNA MULYK gañou o primeiro premio na última edición do concurso INTERCENTROS, no que alumnos de 1º de Bacharelato de todos os institutos da cidade deben contestar preguntas de diferentes materias deste curso así como de actualidade.

Dina, Paula e Valentyna repetiron o éxito acadado o curso pasado polo equipo formado polo alumnos SANTIAGO IGLESIAS GÓMEZ, SANTIAGO PÉREZ ACUÑA e ANDREA MIRAGAYA , quenes tamén acadaran entón o primeiro premio.

Fondo de Libros

Relación provisional dos admitidos na axuda de libros e/ou material escolar

Relación provisional dos excluídos na axuda de libros e/ou material escolar

Listaxes definitivas do alumnado admitido para o vindeiro curso

Para consultar as listaxes definitivas do alumnado admitido para o vindeiro curso pulsa aqui

Parabéns

Na fase galega da VIII edición da Olimpíada de Xeoloxía celebrada na sede de Lugo, os participantes  do noso Centro acadaron catro dos cinco premios otorgados nesta sede:

-Primeiro premio: Alberto Montecelo

-Premio ao mellor grupo na proba práctica:  Brais Blanco, Samuel García, Alejandro Real, Daniel Rodríguez.

-Premio ao mellor alumno/a de 4º ESO: Valentina Mulyk.

-Terceiro premio: Laura Cernadas.

MOITOS PARABÉNS