Fondo de Libros

Relación provisional dos admitidos na axuda de libros e/ou material escolar

Relación provisional dos excluídos na axuda de libros e/ou material escolar

Listaxes definitivas do alumnado admitido para o vindeiro curso

Para consultar as listaxes definitivas do alumnado admitido para o vindeiro curso pulsa aqui

Parabéns

Na fase galega da VIII edición da Olimpíada de Xeoloxía celebrada na sede de Lugo, os participantes  do noso Centro acadaron catro dos cinco premios otorgados nesta sede:

-Primeiro premio: Alberto Montecelo

-Premio ao mellor grupo na proba práctica:  Brais Blanco, Samuel García, Alejandro Real, Daniel Rodríguez.

-Premio ao mellor alumno/a de 4º ESO: Valentina Mulyk.

-Terceiro premio: Laura Cernadas.

MOITOS PARABÉNS

PRENDER A LUZ, PROXECTO PREMIADO NO CONCURSO TRABALLOS POR PROXECTOS

Un ano máis o traballo presentado ao certame TRABALLOS POR PROXECTOS, elaborado polos alumnos de 1º e 2º de ESO,  acadou o 1º premio.  Parabéns ao alumnado e ás profesoras coordinadoras, Anxos Vidal, Meri García e Mari Luz Paramio.

Convidámosvos a coñecer  proxecto PRENDER A LUZ.

MANUAL DAS FAMILIAS

Na sección Pais/nais, en Información para as familias, está o MANUAL DAS FAMILIAS, onde se pode consultar, entre outras cousas, como xustificar as faltas ou o horario de atención a pais de todo o profesorado.

Normas de Organización e Funcionamento

AQUI PODEDES CONSULTAR  O N.O.F. DO CENTRO

CAMPIONATO DE BALONCESTO 3X3

Empeza, no marco do proxecto “Recreos Activos”, e coordinado polo profesor Alberto Santos,un campionato de Baloncesto, coa finalidade de  facilitarlle aos alumnos actividades físicas e/ou lúdicas para aproveitar de xeito adecuado o tempo de lecer.

TEMPORALIZACIÓN

RECREOS ACTIVOS

RECREOS ACTIVOS (LUNS E XOVES) é un proxecto que tentará organizar de xeito proveitoso o tempo de lecer dos alumnos/as. Durante o curso escolar, iranse propoñendo diferentes iniciativas, dende xogos de interior e de mesa ata actividades físico-deportivas no exterior.

Comeza cun campionato de TRIVIAL, por equipos, para todos os alumnos/as da ESO.

Podes inscribirte online no seguinte enlace:

INSCRICIÓN CAMPIONATO TRIVIAL

DOCUNAUTAS GAÑA O CONCURSO DE TRABALLOS POR PROXECTOS

O proxecto interdisciplinar elaborado o curso pasado polos alumnos de 1º ESO, coordinado polas profesoras Anxos Vidal e  Mari Luz Paramio, acaba de gañar o concurso de traballos por proxectos, dotado con 1000 euros. Noraboa a todos, alumnos e profesoras, polo voso traballo.

Olimpíada de Xeoloxía

PARABÉNS a MARGARITA FERNÁNDEZ FERRO gañadora do Accesit ao estudante de 4º da ESO que acadou a puntuación máis alta na sede de Lugo, da fase galega da VI Olimpíada de Xeoloxía.
Nesta edición presentáronse 58estudantes de catro Institutos de Secundaria da provincia de Lugo, e os exames celébráronse na  Escola Politécnica Superior da Universidade de Santiago de Compostela.