OLIMPÍADA XEOLOXÍA

Un ano máis os representantes do IES XOÁN MONTES volveron premiados da olimpíada de Xeoloxía que se celebra anualmente . Parabéns para os alumnos galardoados que foron:

PABLO GALLEO ARIAS (4º ESO)- 1º PREMIO

JORGE RÁBADE ALONSO (4º ESO)- 2º PREMIO

JACOBO FARIÑAS VARELA (4º ESO)- 3º PREMIO

Os dous primeiros representarán a Galicia na olimpíada nacional que se celebrará en Segovia.

O XOÁN MONTES GAÑA O CONCURSO INTERCENTROS

O equipo formado polas alumnas DINA DURÁN RODRÍGUEZ, PAULA QUIAO LEBÓN REAL e VALENTYNA MULYK gañou o primeiro premio na última edición do concurso INTERCENTROS, no que alumnos de 1º de Bacharelato de todos os institutos da cidade deben contestar preguntas de diferentes materias deste curso así como de actualidade.

Dina, Paula e Valentyna repetiron o éxito acadado o curso pasado polo equipo formado polo alumnos SANTIAGO IGLESIAS GÓMEZ, SANTIAGO PÉREZ ACUÑA e ANDREA MIRAGAYA , quenes tamén acadaran entón o primeiro premio.

Fondo de Libros

Relación provisional dos admitidos na axuda de libros e/ou material escolar

Relación provisional dos excluídos na axuda de libros e/ou material escolar

Listaxes definitivas do alumnado admitido para o vindeiro curso

Para consultar as listaxes definitivas do alumnado admitido para o vindeiro curso pulsa aqui

Parabéns

Na fase galega da VIII edición da Olimpíada de Xeoloxía celebrada na sede de Lugo, os participantes  do noso Centro acadaron catro dos cinco premios otorgados nesta sede:

-Primeiro premio: Alberto Montecelo

-Premio ao mellor grupo na proba práctica:  Brais Blanco, Samuel García, Alejandro Real, Daniel Rodríguez.

-Premio ao mellor alumno/a de 4º ESO: Valentina Mulyk.

-Terceiro premio: Laura Cernadas.

MOITOS PARABÉNS

PRENDER A LUZ, PROXECTO PREMIADO NO CONCURSO TRABALLOS POR PROXECTOS

Un ano máis o traballo presentado ao certame TRABALLOS POR PROXECTOS, elaborado polos alumnos de 1º e 2º de ESO,  acadou o 1º premio.  Parabéns ao alumnado e ás profesoras coordinadoras, Anxos Vidal, Meri García e Mari Luz Paramio.

Convidámosvos a coñecer  proxecto PRENDER A LUZ.

MANUAL DAS FAMILIAS

Na sección Pais/nais, en Información para as familias, está o MANUAL DAS FAMILIAS, onde se pode consultar, entre outras cousas, como xustificar as faltas ou o horario de atención a pais de todo o profesorado.

Normas de Organización e Funcionamento

AQUI PODEDES CONSULTAR  O N.O.F. DO CENTRO

CAMPIONATO DE BALONCESTO 3X3

Empeza, no marco do proxecto “Recreos Activos”, e coordinado polo profesor Alberto Santos,un campionato de Baloncesto, coa finalidade de  facilitarlle aos alumnos actividades físicas e/ou lúdicas para aproveitar de xeito adecuado o tempo de lecer.

TEMPORALIZACIÓN

RECREOS ACTIVOS

RECREOS ACTIVOS (LUNS E XOVES) é un proxecto que tentará organizar de xeito proveitoso o tempo de lecer dos alumnos/as. Durante o curso escolar, iranse propoñendo diferentes iniciativas, dende xogos de interior e de mesa ata actividades físico-deportivas no exterior.

Comeza cun campionato de TRIVIAL, por equipos, para todos os alumnos/as da ESO.

Podes inscribirte online no seguinte enlace:

INSCRICIÓN CAMPIONATO TRIVIAL