Departamento de inglés

Inés Iglesias Rois

Manuel Veiga Díaz

I Concuro de ideas: HUMANISING OUR SCHOOL

Hoxe entregamos os premios do I Concurso de ideas en inglés "Humanising our school".

O alumnado de 2° ESO realizou un proxecto fin de curso coa mente e o corazón postos en valorar a contorna e mellorala.

Impórtanos o medio ambiente! Estamos orgullosos do noso patrimonio e poñemos o foco no benestar das persoas!

Grazas ao xurado do concurso e ao alumnado que se entregou a traballar en equipo!

parede 1

parede 2

parede 3

I concurso de ideas Humanising our school. Inés Iglesias. CC BY-SA

Explicación en inglés dos graffiti próximos ao instituto. 2ºESO

Ao longo do mes de maio o alumnado de 2ºESO realizou unha actividade na materia de Inglés para mellorar a expresión oral. Despois de debatir na clase sobre as diferenzas entre arte urbana, graffiti e vandalismo, realizaron un traballo de investigación sobre distintos graffiti próximos ao instituto. Aproveitando o bo tempo, por parellas, fixeron unha explicación en inglés ao resto do grupo.

Velaquí un albúm como documento gráfico desta fermosa actividade.

World Book and Copyright Day

Durante a semana pasada celebramos a semana do libro. O alumnado do instituto traballou esta conmemoración en diversas materias e a biblioteca do centro organizou diferentes actividades. Unha das actividades realizadas polo alumnado de 3º de ESO tivo lugar na clase de inglés. Obtiveron información na páxina oficial da UNESCO para o acontecemento e visualizaron vídeos sobre a celebración traballando tanto a importancia da lectura como as distintas licenzas de publicación. Despois, expresaron gráficamente, por grupos, como vían a celebración, expoñendo os traballos nun dos taboleiros do centro.

3rd years book day posters by M. Veiga. CC BY-SA
M. Veiga. 3rd years book day posters. CC BY-SA

Día do libro 2016

Para conmemorar os 400 anos da morte de William Shakespeare, o alumnado de 2º de ESO B desenvolveu un proxecto no que estudaron o significado das palabras relacionadas coa luz e a escuridade nos seus Sonetos. Este é un resume das súas conclusións.

Convocadas as axudas de linguas estranxeiras

O DOG do 16 de marzo publica a convotatoria de axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2015, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

Poden ser solicitadas desde hoxe e ata o 16 de abril (incluído) na páxina web http://www.edu.xunta.es/axudasle.

Bolsas de estudos

Fundacion AODe novo este ano, a Fundación Amancio Ortega convoca bolsas de estudos para que 200 alumnos que este ano cursan 4º de ESO poidan cursar 1º de Bacharelato en Canadá ou Estados Unidos. Podedes solicitar a participación neste programa desde o 7 de xaneiro ao 9 de febreiro de 2015. Na web da fundación podedes consultar as condicións de participación e facer a vosa solicitude.

Ciclo de cine en inglés

Cinema SeasonO Departamento de Inglés e a Biblioteca do IES Xoán Montes organizan un ciclo de cine en inglés que comezará o próximo martes 9 de decembro ás catro e media da tarde. O ciclo consta de seis filmes de temática diversa orixinalmente gravados en inglés.

Os obxectivos principais da actividade son

• recoñecer e apreciar a linguaxe cinematográfica
  • fomentar o gusto polo cine
  • mellorar a comprensión oral

Aínda que o destinatario principal da actividade é o alumnado do centro, toda a comunidade educativa está convidada a este ciclo. No cartaz anunciador, ao que se accede premendo na imaxe, especifícase a clasificación por idade recomendada para cada un dos filmes.

St. Paul's Literary Prize

We know many of you enjoy writing. We think it would be a good idea for you to participate in St. Paul's School International Literary Prize. It will only take you a few minutes to write a good story and it could drive to to fame Guiño.

Read the Conditions of Entry for 2015 edition.

You can also write in Spanish or Catalan if you prefer Sorriso.

Good Luck!