The true cost. Un proxecto dixital, interdisciplinar, curricular e universal.

Este ano no Proxecto de Formación Permanente de Profesorado (PFPP), o profesorado tivo como reto a "Elaboración de materiais didácticos dixitais, interdisciplinares, curriculares e universais". Aínda que era un obxectivo ambicioso para abordar en 20 horas de formación, conseguimos moitos avances grazas ao traballo en equipo. Ao longo deste último trimestre levaronse a cabo distintas propostas didácticas en 2º, 3º, 4º da ESO e 1ºBAC nas materias de Matemáticas, TIC, Tecnoloxía, Inglés, Filosofía, Proxecto Competencial e Xeografía e Historia. A temática de traballo escollida foi a pegada ecolóxica e o cambio climático.

Velaquí dúas mostra dalgún deses traballos que realizou o alumnado. Por un lado, unha campaña de concienciación ecolóxica en relación co documental The True Cost elaborado por 3ºESO na materia de inglés. Por outro, un estudo estatístico comparado de pluviosidade entre tres localizacións, realizado polo alumnado de 4º ESO nas materias de matemáticas e TIC. Preme sobre as imaxes para velos.

The true cost

Captura de pantalla do documental The True Cost

estudio matemáticas

Estudio estatístico sobre pluviosidade 4º ESO.