Noraboa ao equipo GRANDPRIX Finalista do concurso simulador YBT 2022

Estamos de noraboa, un dos equipos que participan no Young Business Talents, formado por alumnado de economía de 1º de bacharelato. quedou de finalista. Pilar e Inmaculada... gran traballo!

Había so unha praza para a provincia de Lugo, e tras realizar as actividades semana tras semana desde outubro, conseguiron levar a maior puntuación de todos os equipos participantes. De feito, moitos dos equipos do noso centro, de economía de 4º da ESO e de 1º de bacharelato, e economía da empresa de 2º de bacharelato, tamén conseguiron boas puntuacións e quedaron de semifinalistas. Noraboa a todo o alumnado que aprendeu como é de complicado poñer en marcha unha empresa que fabrica e vende automóbiles, enfrontándose a un entorno variante e aos seus competidores... sen sucumbir no intento.

A final é en Madrid o 29 de abril, onde os 100 mellores equipos de toda España competirán para facerse cos premios.