Outros Proxectos

CAMPAÑA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O Departamento de orientación do IES Val do Asma inicia unha Campaña en Instagram con motivo do Día Contra a Violencia de Xénero, que se celebra o próximo 25 de novembro. Prepara unha tarxeta cunha mensaxe que contribúa a acabar coa invisibilidade do maltrato, a frase pode ser da túa propia autoría ou dun terceiro, neste último caso, non esquezas mencionar a fonte da túa cita. Para máis información preme aquí.

Anímate a participar!!! A mensaxe máis votada terá premio.

REMATE PRAZO CAMPAÑA CONTRA O MALTRATO

23/11/2018 08:45
23/11/2018 10:00

O IES Val do Asma inicia unha Campaña en Instagram con motivo do Día Contra a Violencia de Xénero, que se celebra o próximo 25 de novembro. Prepara unha tarxeta cunha mensaxe que contribúa a acabar coa invisibilidade do maltrato, a frase pode ser da túa propia autoría ou dun terceiro, neste último caso, non esquezas mencionar a fonte da túa cita.

Anímate a participar!!! A mensaxe máis votada terá premio.

Organiza: Departamento de Orientación.

No seguinte documento podes atopar toda a información.

EXPOSICIÓN MANUEL JORGE

25/10/2018 09:35
25/10/2018 14:15

Alumnado de Plástica da ESO acudirá ao Museo Provincial de Lugo para visitar a exposición pictórica do chantadino Manuel Jorge.

Lugar: Museo Provincial de Lugo

Grupos: 1º, 3º e 4º ESO

Organiza: Departamento de Educación Plástica e Visual

Preme na foto para ver máis imaxes da visita.

DÍA DO CINE

22/10/2018 15:05
22/10/2018 16:45

Un concertista de piano interpretará pezas das bandas sonoras de películas de tódolos tempos para achegar o mundo do cine ao alumnado da ESO.

Lugar: Salón de actos do IES Val do Asma

Grupos: ESO

Organiza: Equipo de Dinamización da Lingua Galega (EDLG).

Para ver máis fotos preme na imaxe.

Para ver a nova en Televinte preme aquí.

NOVO PROXECTO PLURILINGÜE

Este curso o IES Val do Asma estrea nova aventura, mergullámonos no inglés a través do proxecto para ciclos formativos Estrela PluriFP, que se desenvolverá nos ciclos de FP Dual de Axencias de viaxes e xestión de eventos, Desenvolvemento de aplicacións web e Administración e finanzas, e que forma parte da Estratexia Galega de Linguas Estranxeiras 2020.

Para esta nova andaina contaremos co apoio de Eoin Nordman, auxiliar de conversa recén chegado de Detroit, ao que lle damos a benvida ao noso centro, Eoin tamén nos botará unha man nas clases de ESO e Bacharelato.

Welcome! Let's go!

O IES VAL DO ASMA ESTREA INSTAGRAM

O IES Val do Asma comeza o curso escolar 2018/2019 coa creación dunha conta no Instagram. Para acceder podes premer na imaxe.

Séguenos!!!

PROXECTO FIN DE CURSO QUEROTE+ 17/18

Presentación do proxecto Proxecto: Rap pola igualdade

VIAXE A BERLÍN

20/06/2018 11:00
28/06/2018 01:00

A semana do 20 ao 27 de Xuño de 2018 o alumnado de 4º da ESO realizarán a súa viaxe de fin de etapa a Berlín, Postdam e Dresde. Organiza: Departamento de actividades complementarias e extraescolares. Acceso ao programa previsto. BOA VIAXE!!!!!

Para ver máis imaxes da visita preme na foto.

Berlin

VISITA GUIADA CRTVG

06/06/2018 08:45
06/06/2018 14:15

Alumnado de 4º de ESO do IES Val do Asma realizará unha visita guiada a CRTVG como parte do 1º premio do concurso de deseño de carteis convocado pola Xunta con motivo da celebración do Día Internacional da Muller.

Aquí podedes ver o programa A Revista da TVG (minuto 22) onde sae a nova, no que participaron en directo.

Lugar: Santiago
Grupos: 4º ESO
Organizan: Departamento de Plástica.

Para ver máis imaxes da visita preme na foto.

OBRADOIRO: PREVENCIÓN DE DROGODEPENDENCIA DESDE A FAMILIA

04/06/2018 19:30
04/06/2018 20:30

O IES Val do Asma convida aos pais/nais do alumnado a compartir un espazo de reflexión sobre a importancia de poñer en práctica estratexias activas para previr consumo de sustancias nocivas en adolescentes.
Contaremos cunha experta que exporá técnicas útiles para as familias e á que se lle poderán expor todas as dúbidas poidan xurdir neste campo.

Lugar: Salón de actos do IES
Organizan: Departamento de Orientación.