Programa ERASMUS

ERASMUS+ e carta ECHE

Erasmus+ é un programa europeo nos ámbitos da educación, da formación, da xuventude e do deporte para o periodo 2014-2020, no que o IES Val do Asma ven participando dende o curso 2016-2017.

Específicamente, para o alumnado de ciclos superiores é preciso estar en posesión da Erasmus Charter for High Education ou carta ECHE, que foi concedida ao IES Val do Asma o 1/11/2017 e terá vixencia ata o ano 2023.

CURRICULUM VITAE EUROPASS

A ferramenta fundamental para atopar un traballo é a elaboración do teu curriculum vitae. Podes elabora o teu en CV Europass.

MOBILIDADE EUROPEA PROFESORADO FP BÁSICA - MANTEMENTO DE VEHÍCULOS

Tres integrantes do equipo docente do IES Val do Asma, desplazaranse ata Romanía para participar no proxecto de movilidade europeo 2017-1-ES01-KA102-035994 organizado pola asociación de profesorado APAGA.
Nome do proxecto: "Mejorando las aptitudes y competencias claves en la FP".
Datas: Do 22/04/18 ao 28/04/18.
Lugar: Romanía.

Para ver máis imaxes preme na foto.

FORMACIÓN EN CENTROS DE TRABALLO EN ITALIA - ERASMUS+

Catro alumnos do Ciclo Medio de Electromecánica de Vehículos automóbiles participan, por segundo ano, nun proxecto de movilidade europeo organizado en colaboración coa Asociación APAGA. Este proxecto consiste na realización da súa Formación en Centros de Traballo en talleres mecánico en Brescia-Italia dende o 06/04/18 ao 09/05/18. Para ver máis imaxes preme na foto.

CARTA ECHE 2017-2023

Con data 1/11/17 comunicouse por parte da Unión Europea a concesión da carta ECHE ao IES Val do Asma, documento imprescindible para realizar programas de Erasmus+ nos ciclos superiores de FP. Para consultala preme aquí.

FORMACIÓN EN CENTROS DE TRABALLO EN PORTUGAL - ERASMUS+

Dous alumnos do Ciclo Básico de Mantemento de Vehículos participan, por vez primeira, nun proxecto de movilidade europeo organizado en colaboración coa Asociación APAGA. Este proxecto consiste na realización dunha parte da súa Formación en Centros de Traballo nun taller mecánico en (Lisboa) Portugal dende o 16/05/17 ao 16/06/17.