INFORMÁTICA > Desenvolvemento Aplicacións Web (Ciclo Superior FP Dual)

Se che gusta INTERNET as APLICACIÓNS WEB e a INFORMÁTICA o noso ciclo proporcionarache o título público oficinal. Ademais, a diferencia da FP ordinaria cando finalices este ciclo xa posuirás EXPERIENCIA PROFESIONAL REAL NO TEU CURRÍCULUM soamente posible na FP dual o que maximiza a empregabilidade efectiva dos nósos alumnos.

Este valor adicional ofrecémolo mediante convenios cunha compañía multinacional con sede en Galicia que ten en Chantada varias áreas operativas.

Na súa Área de Informática desenvolven aplicacións web para todo o mundo coas últimas tecnoloxías.

Se buscas un futuro profesional real e cercano, súmate a un dos sectores con maior demanda na actualidade e nas próximas décadas.

Consulta as Preguntas Frecuentes (FAQ) e calquera outra dúbida contacta con nós no Servizo de Atención ao Alumnado de Informática.

E-mail: fpgalicia.informatica@gmail.com ou ies.val.asma@edu.xunta.es

Tlf: 982870238 lu-vi: 12 a 14h.

Prazo de solicitude: Pendente. Prazas limitadas.

Podes presentar a túa solicitude a través da Aplicación web de Admisión a Ciclos da Consellería de Educación ou ben acudindo ao noso instituto.

Para cubrir o CV Europass preme aquí.

fpdual formación profesional informatica ciclo superior desarrollo aplicaciones web galicia chantada hotusaGrupo Hotusa contratou que nos últimos 5 anos máis de 200 xóvenes e segue en crecemento constante. Unha das áreas con maior crecemento nos próximos anos será a Área de Informática.

O IES Val do Asma somos un dos centros líderes en Formación Profesional Dual, no que parte do ciclo que se realiza no centro e parte in-company nunha empresa do sector e con remuneración económica como bolsa.

Se queres invertir no teu futuro, investiga por tí mesmo: