WEB DE ORIENTACIÓN

Enlace á web da orientadora do IES Val do Asma, Loli Chas.

ABALARMÓBIL

A partir do curso 2015/2016 o IES Val do Asma pon en funcionamento o AbalarMóbil

A aplicación funciona en sistemas iOs (iPad, iPhone) ou android. Os usuarios que a instalen nos seus dispositivos poderán acceder dende él á información relativa aos seus fillos e fillas que inclúe : acceso ás notas, faltas de asistencia, datos do centro, solicitude de titorías.Cuando reciba unha notificación ou se publiquen notas ou faltas de asistencia do seu fillo ou filla aparecerálles un aviso.

Para descargar a aplicación:
Android:    http://play.google.com/store/apps/details?id=es.xunta.edu.abalarmobil
Apple:       http://itunes.apple.com/es/app/abalarmobil/id660608502

Premendo AQUÍ podedes consultar a guía do AbalarMóbil.

Aquí podedes visualizar o vídeo explicativo:

CAMPAÑA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O Departamento de orientación do IES Val do Asma inicia unha Campaña en Instagram con motivo do Día Contra a Violencia de Xénero, que se celebra o próximo 25 de novembro. Prepara unha tarxeta cunha mensaxe que contribúa a acabar coa invisibilidade do maltrato, a frase pode ser da túa propia autoría ou dun terceiro, neste último caso, non esquezas mencionar a fonte da túa cita. Para máis información preme aquí.

Anímate a participar!!! A mensaxe máis votada terá premio.

PRESENTACIÓN DE CANDIDATURAS AO CONSELLO ESCOLAR 2018

Admisión de candidaturas dende o luns 5 ata o mércores 14 de novembro de 2018 ás 13:00 horas. As persoas interesadas deberán pasar pola secretaría do IES Val do Asma para rexistar a súa candidatura

Poden ser candidatos/as todos os pais, todas as nais ou titores/as, os alumnos e alumnas, os membros do profesorado e do persoal de administración e servizos.

Animamos a todas e a todos a presentavos!!!

CELEBRACIÓN DE ELECCIÓNS AOS CONSELLOS ESCOLARES

As eleccións dos representantes dos distintos sectores da comunidade educativa no consello escolar realizaranse entre os días 26 e 30 de novembro de 2018, ambos os dous incluídos. Para acceder á convocatoria preme aquí.

Dende o IES Val do Asma animámosvos a presentar as vosas candidaturas nos distintos colectivos (alumnado, familias,...).

Proximamente se publicarán as datas detalladas do sorteo dos membros da xunta electoral, de presentación candidaturas, etc.

HORARIOS GRUPOS 2018-2019

Educación Secundaria Obrigatoria
1º ESO      2º ESO      2ºPMAR      3º ESO      3ºPMAR     4º ESO

Bacharelato
1º BAC          2º BAC

FP - Réxime ordinario

CB Mantemento de Vehículos

CM Electromecánica de vehículos automóbiles

CS Administración e finanzas

FP - Réxime dual

CS Administración e finanzas
1º curso        2º curso

CS Axencias de viaxes e xestión de eventos

CS Desenvolvemento de aplicacións web

O IES VAL DO ASMA ESTREA INSTAGRAM

O IES Val do Asma comeza o curso escolar 2018/2019 coa creación dunha conta no Instagram. Para acceder podes premer na imaxe.

Séguenos!!!

PROGRAMACIÓN 2018-2019

Programación do departamento de Lingua Castelá e Literatura para o curso 2018-2019.

BOLSAS DE ESTUDOS 2018-2019 BAC E FP

prazo para solicitar bolsas de estudos para BAC e para FP, convocadas polo Ministerio de Educación, remata o 1 de outubro de 2018. Para acceder á solicitude e toda a información preme aquí.