Club de lectura 22/23

Admitida a solicitude, e financiada con 600,00 €, para os clubes de lectura no IES Val do Asma.

Aceso á convocatoria.

Programación Xeral Anual - PXA 22/23

Publicación da Programación Xeral Anual (PXA) do IES Val do Asma para o curso 2022/2023, aprobada en Claustro e Consello Escolar.

Contratos - Programa Innova 22-23

Publicada as resolución definitiva, na que recolle a concesión, ao IES Val do Asma do Contrato-Programa Innova 22/23.

Plan Proxecta 22-23

Publicada a resolución definitiva, na que recolle a concesión, ao IES Val do Asma dos seguintes Plan Proxecta 22/23:

10. Donas de si

31. Correspondentes xuvenís

Calendario pendentes ESO/BAC/FP Básica

Advertido erro no calendario anterior, xa tedes acceso ao calendario de exames actualizado do 1º parcial (xaneiro 2023), 2º parcial (marzo 2023) e 3º parcial (só para ESO-BAC - maio 2023) das materias pendentes de ESO, BAC e FP básica

Reunión informativa dos/as titores/as coas familias do alumnado de ESO e FP Básica

O vindeiro xoves, 20 de outubro, ás 18:00 horas, celebrarase na aula de referencia do grupo, a reunión de inicio de curso entre as familias e os titores. Na reunión de 4º ESO falarase da organización da excursión de fin de etapa.

Pregamos a vosa asistencia!

Ampliación da axuda para adquirir material escolar

Publicación da RESOLUCIÓN do 5 de outubro de 2022 pola que se amplía a axuda para adquirir material escolar en 25 euros adicionais.

• As persoas que xa foron beneficiarias de axuda para adquiriren material escolar ao abeiro da Orde do 29 de abril de 2022, poderán recoller o vale para adquirir material escolar-ampliación por importe de 25 € adicionais no respectivo centro docente, a partir do luns 17 de outubro de 2022.
  • O alumnado que se incorpore a un centro docente sostido con fondos públicos ao longo do curso e ata o 31 de marzo de 2023, logo da tramitación e concesión do vale para adquirir material escolar nos termos establecidos na Orde do 29 de abril de 2022, poderá recoller no centro docente:
    a) O vale para adquirir material escolar por importe de 50 €.
    b) E o vale para adquirir material escolar-ampliación por importe de 25 € adicionais.

Contratos - Programa Inclúe 22-23

A Consellería de Educación vén de conceder ao IES Val do Asma, todos os Contratos - Programa Inclúe (CPInclúe) solicitados, para desenvolver durante o curso 2022- 2023, que son os seguintes:

01.QUÉDA-T (Prevención do abandono temperán e do absentismo escolar).
02.IGUÁLA-T
03.CONVIVE-T
04.INCLÚE-T
05.EMOCIÓNA-T

Para máis información sobre os CPInclúe preme aquí.

Concurso de cabazas Samaín 2022

Ata o venres 28 de outubro de 2022, o alumnado do IES Val do Asma poderá participar no concurso de cabazas. Anímadevos a participar!

Axudas para obter permisos de condución

Preme na imaxe para acceder á información.