WEB DE ORIENTACIÓN

Enlace á web da orientadora do IES Val do Asma, Loli Chas.

ABALARMÓBIL

A partir do curso 2015/2016 o IES Val do Asma pon en funcionamento o AbalarMóbil

A aplicación funciona en sistemas iOs (iPad, iPhone) ou android. Os usuarios que a instalen nos seus dispositivos poderán acceder dende él á información relativa aos seus fillos e fillas que inclúe : acceso ás notas, faltas de asistencia, datos do centro, solicitude de titorías.Cuando reciba unha notificación ou se publiquen notas ou faltas de asistencia do seu fillo ou filla aparecerálles un aviso.

Para descargar a aplicación:
Android:    http://play.google.com/store/apps/details?id=es.xunta.edu.abalarmobil
Apple:       http://itunes.apple.com/es/app/abalarmobil/id660608502

Premendo AQUÍ podedes consultar a guía do AbalarMóbil.

Aquí podedes visualizar o vídeo explicativo:

PROXECTO PEDRA E COR NA RIBEIRA SACRA

Alumnado e profesorado de 3º ESO realizou durante este curso escolar un proxecto ABP (Aprendizaxe baseado en proxectos) en torno á Igrexa de Nogueira. Podedes ver o proxecto final elaborado premendo na seguinte imaxe:

VISITING RIBEIRA SACRA

Video elaborado polo alumnado do 1º curso do CS Axencias de Viaxes e Xestión de Eventos dentro do programa Estrela PluriFP en colaboración con Canguro English.

INSTRUCCIÓNS SOBRE O CURRICULO ESO E BAC

Acceso á Resolución do  29  de  maio  de  2019,  da  Dirección  Xeral  de  Educación,  Formación  Profesional  e  Innovación  Educativa,  pola  que  se  ditan  instrucións  para o desenvolvemento, no curso académico 2019/20, do currículo establecido no Decreto 86/2015, do 25 de xuño, da educación secundaria obrigatoria e do bacharelato nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia

BOLETÍN FAMILIAR UAD - XUÑO 2019

Acceso ao boletín trimestral da UAD (Unidade Asistencial de Drogodependencias) de Monforte de Lemos.

CONSULTAS SOBRE DROGODEPENDENCIAS

A Unidade Asistencial de Drogodepencias pon ao noso dispor, un número de WhatsApp, 604 05 97 19, onde se poden realizar todas as consultas que necesitedes.

Máis información da UAD en:

C/ Otero Pedrayo, s/n
27.400 Monforte de Lemos (Lugo).
Telf.: 982.400.495
Fax: 982.405.172
E-mail: uad@concellodemonforte.com

PREMIO FOLIÓN CARROS 2019

O cartel elaborado pola alumna de 2º de ESO do IES Val do Asma, Nerea Rodríquez Lage, resultou gañador do concurso organizado polos Amigos do Folión de Carros de Chantada. Este cartel será o que anunciará o Folión de Carros 2019.
Noraboa a Nerea e a profesora de plástica, Lola López!!!

EXAMES EXTRAORDINARIOS 2º BAC - XUÑO 2019

Os exames extraordinarios de 2º BAC realizanse realizaranse entre os días 17 ao 21 de xuño de 2019. Para máis información preme no calendario.

IMPORTANTE!!! O exame de Economía do día 19 de xuño comezará as 9.35 h e non ás 10.25 como aparece no calendario.