Calendario setembro CS DAW dual 2024

Acceso ao calendario de setembro do CS Desenvolvemento de Aplicacións Web na modalidade dual onde se recolle a información sobre as datas dos exames extraordinarios de módulos e da exposición do Proxecto DAW, entre outra información.

Libros de texto curso 24-25

Preme nos adxuntos para acceder aos listados dos libros de texto para o curso 2024-2025:

• 1º e 2º ESO
  • 3º e 4º ESO
  • Bacharelato
  • Formación Profesional (CB, CM e CS)

Admisión a Formación Profesional 2024-2025

Aberto o proceso de admisión a Ciclos básicos (CB), Ciclos Medios (CM) e Ciclos Superiores (CS) de Formación Profesional. O prazo de presentación de solicitudes abrangue dende o 24 xuño ás 9:00 ao 4 xullo ás 13:00 horas para todos os ciclos e modalidades.

Entrega de solicitudes: O asistente informático da aplicación Ciclosadmisión será empregado para realizar as solicitudes e o seguimento dos procesos de admisión da oferta ordinaria (só 1º curso), oferta modular, FP dual intensiva e cursos de especialización. En FP básica a solicitude será realizada no centro, de orixe ou de destino segundo corresponda. O seguimento poderá realizarse na aplicación. Acceso ao asistente informático.

No IES Val do Asma, para o curso escolar 24-25, ofertaranse os seguintes ciclos de FP, dous de eles novos:

• CB Informática de oficina
  • CB Mantemento de vehículos
  • CM Electromecánica de vehículos automóbiles
  • CM Xestión administrativa NOVIDADE 24-25!
  • CS Administración e finanzas
  • CS Desenvolvemento de aplicacións web (Dual intensiva)
  • CS Automoción (Dual intensiva) NOVIDADE 24-25!

Para máis información preme en:

Cursos linguaxe administrativa e preparatorios para CELGA

Acceso á convocatoria 2024

Prazas nos centros residenciais docentes

Apertura do prazo para solicitar prazas nos centros residenciais para persoas colaboradoras bolseiras nos centros residenciais docentes da Coruña, Ourense e Vigo para o curso académico 2024/25 (Orde do 23 de maio de 2024).

O prazo para presentar solicitudes en período ordinario abrangue do 21 de xuño ao 7 de agosto de 2024, ambos incluídos e as solicitudes presentaranse obrigatoriamente por vía electrónica a través do formulario normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia (procedemento ED308A).

Preme aquí para máis información.

Devolución Fondolibros ESO

O alumnado beneficiario dos libros gratuitos terá que devolvelos segundo o seguinte calendario:

1º ESO Xoves 20-06-2024 De 12:35 a 13:25 horas
2º ESO Xoves 20-06-2024 De 13:25 a 14:15 horas
3º ESO Venres 21-06-2024 De 09:35 a 10:25 horas
4º ESO Venres 21-06-2024 De 10:25 a 11:15 horas

Calendarios reclamacións 2º BAC e preinscrición e matrícula universidade 2024

Prazos a ter en conta para alumnado de 2º BAC:

Axudas libros e material escolar na ESO para o curso 24-25

Convocadas axudas para o fondo solidario de libros de texto e as axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado na ESO. O prazo de presentación abrangue desde o 21 de maio ata o 21 de xuño de 2024, ámbolos dous incluídos. Para máis información preme aquí.

Certificación galega de Compencias Dixitais

A certificación galega en competencias dixitais servirá para demostrarlle a calquera institución, empresario ou persoa o nivel de aptitude no uso das tecnoloxías dixitais. Esta certificación que terá unha validez de 5 anos, poderá acadarse mediante probas (exame), mediante validación dun título ou certificación ou ben completando determinada formación titorizada. Para saber máis sobre como certificar as túas competencias dixitais con ComDix preme aquí.

Premios extraordinarios de Bacharelato 2023/2024

Convocados os premios extraordinarios de Bacharelato. Requisitos:

• Ter finalizado o bacharelato no curso 2023/24
  • Ter unha nota media do bacharelato igual ou superior a 8,75

Prazo de presentación de solicitudes desde o día 29 de abril de 2023 ata o día 28 de maio de 2024.

Para máis información preme aquí.