WEB DE ORIENTACIÓN

Enlace á web da orientadora do IES Val do Asma, Loli Chas.

ABALARMÓBIL

A partir do curso 2015/2016 o IES Val do Asma pon en funcionamento o AbalarMóbil

A aplicación funciona en sistemas iOs (iPad, iPhone) ou android. Os usuarios que a instalen nos seus dispositivos poderán acceder dende él á información relativa aos seus fillos e fillas que inclúe : acceso ás notas, faltas de asistencia, datos do centro, solicitude de titorías.Cuando reciba unha notificación ou se publiquen notas ou faltas de asistencia do seu fillo ou filla aparecerálles un aviso.

Para descargar a aplicación:
Android:    http://play.google.com/store/apps/details?id=es.xunta.edu.abalarmobil
Apple:       http://itunes.apple.com/es/app/abalarmobil/id660608502

Premendo AQUÍ podedes consultar a guía do AbalarMóbil.

Aquí podedes visualizar o vídeo explicativo:

MENÚ ESCOLAR XANEIRO 2019

Acceso ao menú de xaneiro

Acceso ao menú do curso escolar 2018/2019

FELICES FESTAS E BO 2019!

A comunidade educativa do IES Val do Asma deséxalles FELICES FESTAS.

O período vacacional de Nadal abrangue dende o sábado 22 de decembro ata o 7 de xaneiro ámbolos dous incluídos.

HORARIO ATENCIÓN VACACIÓNS NADAL 18-19

Durante as vacacións de Nadal o horario de atención ao público será de 11:00 a 13:00 horas durante as vacacións de Nadal. Se non poden personarse nas oficinas ou para solicitar documentación, con carácter urxente, pode chamar neste horario aos teléfonos 982 870 236 ou 638 752 187.

NOVOS MEMBROS CONSELLO ESCOLAR 2018

Nas pasadas eleccións, do 26 de novembro, a membros do Consello Escolar saíron elixidos/as:

Representantes do alumnado:

• Candela Touriño González
  • Laura Suárez López
  • Sara Fernández Álvarez

Representantes dos pais, nais e titores:

• José López Fernández
  • Mª José Vázquez Goyanes

Representantes do profesorado:

• Roberto Campo Santos
  • Francisco Cidre Subiela
  • Mercedes Sánchez López
  • Ana Isabel Álvarez Teixeira

TITORÍAS E DELEGADOS/AS DE GRUPO 2018-2019

Para consultar o listado de titores/as e delegados/as preme aquí.

PLAN PROXECTA 2018-2019

Listado de proxectos admitidos para a participación do IES Val do Asma dentro do Plan Proxecta durante o curso 2018/2019:
13. Proxecto Terra
18. Consumópolis
28. Correspondentes xuvenís 3.0

CAMPAÑA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O Departamento de orientación do IES Val do Asma inicia unha Campaña en Instagram con motivo do Día Contra a Violencia de Xénero, que se celebra o próximo 25 de novembro. Prepara unha tarxeta cunha mensaxe que contribúa a acabar coa invisibilidade do maltrato, a frase pode ser da túa propia autoría ou dun terceiro, neste último caso, non esquezas mencionar a fonte da túa cita. Para máis información preme aquí.

Anímate a participar!!! A mensaxe máis votada terá premio.

Parabéns a Hugo Listón, gañador do concurso de mensaxes contra a violencia de xénero!!! Premendo na imaxe poderás ver as fotografías de Instagram.