Taboleiro

CONTRATOS-PROGRAMA 2019/2020

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria ven de conceder ao IES Val do Asma as seguintes modalidades dos contratos-programa para o curso 19/20:

1. REFÓRZA-T. Modalidade de acompañamento fóra do horario lectivo.

2a. Mellora da Competencia Matemática.

2c. Mellora das Competencias Básicas en Ciencia e Tecnoloxía.

3. IGUÁLA-T.

4. CON-VIVE.

5. INCLÚE-T.

7. Mellora do nivel de coñecementos para acadar a excelencia.

9a. PREMAT.

CHARLA INFORMATIVA: PROGRAMAS XUVENTUDE

28/02/2020 13:25
28/02/2020 14:15

Charla impartida pola Dinamizadora Xuvenil do Concello de Chantada.

Destinatarios: Alumnado de Formación Profesional: FPB, CM e CS.

Data: venres 28 de febreiro 2020.

Hora: 13:25 - 14:15

Lugar: Salón de Actos.

CON-VIVE - OBRADOIRO DE HABILIDADES SOCIAIS A TRAVÉS DO TREATRO (II)

27/02/2020 09:35
27/02/2020 13:25

Actividade, dentro do contrato-programa CON-VIVE, na que participará alumnado de 2º ESO, 3º ESO e PMAR no seguinte horario:

2º ESO de 9:35 a 11:15
3º ESO e PMAR de 11:45 a 13:25

Lugar: IES Val do Asma.
Destinatarios : Alumnado de ESO.
Organiza: Departamento de Orientación.

FESTA DO ENTROIDO

21/02/2020 11:15
21/02/2020 14:15

ORGANIZACIÓN NA ESO DO ENTROIDO

• Durante as tres primeiras horas o alumnado da ESO  terá clases normais:
  • No tempo de lecer (recreo)  o alumnado poderá maquillarse e vestirse cos seus disfraces.
  • Despois do recreo, subirá as clases onde agardará co profesor/a pertinente a que sexan chamados pola vicedirectora para baixar de xeito ordeado e trasladarse ao centro de primaria Eloísa Rivadulla.

Organización no CEIP Eloísa Rivadulla.

• O alumnado do noso centro irá acompañado polo profesorado co que teña clase, permanecendo o profesorado de garda no IES atendendo ao resto dxs alumnxs.
  • Nun primeiro momento os alumnxs de 4º da ESO desfilarán facendo unha representación dos oficios.
  • Posteriormente desfilarán os alumnos do CEIP.
  • En último lugar desfilará o alumnado de 1º, 2º e 3º da ESO disfrazado do estilo musical escollido.
  • En todo momento o profesorado responsábel vixiará de xeito activo corrixindo calquera conduta que consideren inapropiada.

As actividades no CPI Eloísa Rivadulla chegarán ao seu fin ás 13:10 horas (aprox.). Nese intre o profesorado agrupará a cada curso e sairán de xeito ordeado (seguindo as ordes da vicedirectora) cara o noso pavillón onde haberá música e baile e farase entrega do premio á mellor carauta de entroido.

O profesorado deberá acompañar aos seus alumnxs no pavillón, ou, facer outra das tarefas encomendadas (vixianza de patio, edificio principal ou aula de convivencia).

ORGANIZACIÓN NO BACHARELATO E CICLOS E FPB

Dada a proximidade das avaliacións e carga de materia, o alumnado terá clase normal até a 5º hora. A partires de entón poderán disfrazarse e incoporarse á festa cos seus compañeiros e compañeiras.

PROGRAMA PIALE: COMPARATIVA ENTRE OS SISTEMAS EDUCATIVOS FRANCÉS E GALEGO

No seguinte documento, inclúese unha comparativa entre os sistemas educativos francés e galego realizada a raíz da participación no programa PIALE da profesora de bioloxía e xeoloxía durante o mes de novembro.

Este programa está destinado a mellorar o nivel lingüístico do profesorado e a mellorar as súas competencias docentes.

OBRADOIRO QUÉROTE +: EDUCACIÓN AFECTIVO - SEXUAL

20/02/2020 10:25
20/02/2020 12:35

O alumnado de 3º da ESO do IES Val do Asma participará nun obradoiro sobre educación afectivo sexual.

Destinatarios: Alumnado de 3º da ESO

Organiza: Departamento de Orientación

CONCURSO DE MÁSCARAS

21/02/2020 12:00

Para conmemorar o Entroido, o IES Val do Asma organiza un concurso de máscaras entre todo o alumnado.

• Cada alumno poderá presentar unha única máscara
  • Aspectos a valorar: orixinalidade, esforzo e resultado final.
  • As máscaras presentadas entregaranse antes do día 17 de febreiro en Vicedirección.
  • Premio único para o gañador ou a gañadora do concurso: vale de 40 € do Corte Inglés.
  • As máscaras estarán expostas por todo o centro desde a súa entrega ata o 21 de febreiro.
  • O día do Entroido (21 de febreiro) os alumnos/ as votarán a máscara que máis lles guste. O período para votar será de 9:00 h. ata as 12:00 h.
  • O nome do gañador ou da gañadora darase a coñecer o día 21 de febreiro a partir das 12:00h

Pódese consultar toda a información de dito concurso no seguinte enlace.

CHARLA ORIENTACIÓN ACADÉMICA: A NOVA ETAPA DA ESO NO IES VAL DO ASMA

12/02/2020 16:30

Charla dirixida ás familias de nenos/as de Educación Primaria dos CEIPs Eloísa Rivadulla e Xoán de Requeixo: "Charla Orientación Académica: A nova etapa da ESO no IES Val do Asma".

Os contidos que se abordarán están relacionados coa organización da nova etapa, as materias da ESO, cambios respecto á Educación Primaria, actividades que se levan a cabo no IES, etc. Así como, dúbidas que como pais e nais podan xurdir de cara a escolarización dos nenos e nenas.

Lugar: Salón de actos IES Val do Asma

Organiza: Xefatura de Estudos e Orientación Educativa.

CHARLA SOBRE ORIENTACIÓN LABORAL

30/03/2020 11:45
30/03/2020 13:25

O alumnado do IES Val do Asma recibirá unha charla sobre orientación laboral.

Destinatarios:

• 11:45 - 12:35: Alumnado de 2º de FP Básica e de 1º e 2º do CM de Electromecánica
  • 12:35 - 13:25: Alumnado de 1º e 2º do CS de Administración e Finanzas

Lugar: Salón de Actos do IES Val do Asma

Organiza: Departamentos de FOL e Orientación

CHARLA SOBRE EXPERIENCIAS NA RADIO GALEGA

13/03/2020 13:25
13/03/2020 14:15

O alumnado do IES Val do Asma acudirá a unha charla sobre experiencias na radio galega.

Lugar: Salón de Actos do IES Val do Asma

Destinatarios: Alumnado de 1º e 2º de FP Básica, de 1º, 2º, 3º e 4º da ESO e de 1º de Bacharelato

Organiza: Departamento de música