Contratos-Programa

CONTRATOS-PROGRAMA

O contrato-programa é unha iniciativa de innovación educativa desenvolvida desde a Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria para proporcionarlles aos centros de ensino públicos unha estratexia de mellora da calidade do ensino.

Cada centro pode contribuír á mellora da calidade do ensino a través da solicitude dalgunha das 5 actuacións de que consta o contrato-programa: 1. Reforzo, orientación e apoio (PROA), 2. Mellora das competencias clave, 3. Mellora da convivencia e promoción da igualdade nos centros, 4. Prevención do abandono temperán e do absentismo escolar, 5. Mellora do nivel de coñecementos para acadar a excelencia, 6. Mellora da calidade na xestión dos centros.

Para maís información preme AQUÍ

COMEZO DO PROA

05/02/2018 17:00

Inicio do PROA e outras actuacións dos Contratos-Programa

CONTRATOS-PROGRAMA 2017-2018

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria ven de conceder ao IES Val do Asma as seguintes modalidades dos contratos-programa para o curso 17/18:

1. Reforzo, orientación e apoio (PROA) - Acompañamento escolar fóra do horario lectivo para alumnado de 1º e 2º ESO.

2a. Mellora das competencias clave - Competencia matemática para alumado de ESO e de FP Básica.

2c. Mellora das competencias clave - Competencias básicas en ciencia e tecnoloxía para alumnado da ESO.

3. Mellora da convivencia e promoción da igualdade nos centros.

7. Reforzo de competencias clave en 3º e 4º de ESO e FP Básica. Modalidade de acompañamento fóra do horario lectivo.

INICIO DO PROA

07/02/2017 15:00
07/02/2017 17:00

Inicio das clases de reforzo do PROA que se impartirán de martes a venres de 15:00 a 17:00 h.

CONTRATOS-PROGRAMA 2016-2017

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria ven de conceder ao IES Val do Asma as seguintes modalidades dos contratos-programa para o curso 16/17:

1. Reforzo, orientación e apoio (PROA) - Acompañamento escolar fóra do horario lectivo para alumnado de ESO e de CB.

2a. Mellora das competencias clave - Competencia matemática para alumado da ESO e do CB.

2c. Mellora das competencias clave - Competencias básicas en ciencia para alumnado da ESO.

3. Mellora da convivencia e promoción da igualdade nos centros.

5. Mellora do nivel de coñecementos para acadar a excelencia - Inglés para alumnado do CS Admistración e finanzas (1º e 2º).

ENTREGA PREMIOS CONTRATOS PROGRAMA

09/06/2016 11:15
09/06/2016 11:45

Entrega de premios ó alumnado de ESO que participou no concurso organizado polo departamento de matemáticas dentro da actuación 2a. Mellora das competencias clave - Competencia matemática dos Contratos-Programa.

Lugar: Salón de Actos do IES Val do Asma

Grupos: Todos

Organiza: Departamento de Matemáticas

CONTRATOS-PROGRAMA 2015-2016

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria ven de conceder ao IES Val do Asma as seguintes modalidades dos contratos-programa para o curso 15/16:

1. PROA - Acompañamento escolar fóra do horario lectivo para alumnado de ESO (1º a 4º) e de 1º CB.

2a. Mellora das competencias clave - Competencia matemática para alumado da ESO (1º a 4º) e do CB (1º e 2º).

2c. Mellora das competencias clave - Competencias básicas en ciencia para alumnado da ESO (1º a 4º).

5. Mellora do nivel de coñecementos para acadar a excelencia para alumnado do CS Admistración e finanzas (1º e 2º).

ALUMNO DO IES SUPERA AS PROBAS DE ACCESO AO INEF

O alumno chantadino MATÍAS ZELARAYÁN aproba na convocatoria de abril as probas de acceso ao INEF.

Matías é alumno de 2º de Bacharelato do IES Val do Asma. Preparou o acceso ao INEF con Andrés R. Bergara, profesor do Programa de EXCELENCIA, unha das actuacións concedidas dentro dos Contratos-Programa 14-15.

Ter aprobado na convocatoria de abril permitiralle ao alumno centrarse por completo nas PAAU no mes de xuño.

SINATURA DOS CONTRATOS-PROGRAMA

O pasado 3 de marzo celebrouse en Lugo a sinatura dos Contratos-Programas nos que participa o IES Val do Asma. Para ver a nova preme aquí.

CONTRATOS-PROGRAMA 2014-2015

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria vén de conceder ao IES Val do Asma as seguintes modalidades dos contratos-programa para o curso 14/15:

1. Reforzo, orientación e apoio (PROA).

2. Mellora das competencias clave (actuación 2a).

4. Mellora do nivel de coñecementos para acadar a excelencia.

Os programas comezarán a impartirse a partires do luns 9 de febreiro de 2015.