Contratos-Programa

CONTRATOS-PROGRAMA

O contrato-programa é unha iniciativa de innovación educativa desenvolvida desde a Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria para proporcionarlles aos centros de ensino públicos unha estratexia de mellora da calidade do ensino.

Cada centro pode contribuír á mellora da calidade do ensino a través da solicitude dalgunha das 5 actuacións de que consta o contrato-programa: 1. Reforzo, orientación e apoio (PROA), 2. Mellora das competencias clave, 3. Mellora da convivencia e promoción da igualdade nos centros, 4. Prevención do abandono temperán e do absentismo escolar, 5. Mellora do nivel de coñecementos para acadar a excelencia, 6. Mellora da calidade na xestión dos centros, 7. Reforzo de competencias clave en 3º e 4º de ESO e formación profesional básica (Modalidade de acompañamento fóra do horario lectivo).

Para ver un vídeo informativo preme aquí.

PROA E REFORZO NA ESO E FP BÁSICA

19/02/2019 15:05

O martes 19 de febreiro de 2019 comeza o:

• PROA (Programa de acompañamento escolar fóra do horario lectivo)para o alumnado de 1º e 2º ESO
  • Reforzo de competencias clave para alumnado de 3º e 4º ESO e de FP básica.

CONTRATOS-PROGRAMA 2018-2019

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria ven de conceder ao IES Val do Asma as seguintes modalidades dos contratos-programa para o curso 18/19:

1. Reforzo, orientación e apoio (PROA) - Acompañamento escolar fóra do horario lectivo para alumnado de 1º e 2º ESO.
2a. Mellora das competencias clave - Competencia matemática para alumado de ESO e de FP Básica.
2c. Mellora das competencias clave - Competencias básicas en ciencia e tecnoloxía para alumnado da ESO.
3. Mellora da convivencia e promoción da igualdade nos centros.
5. Mellora do nivel de coñecementos para acadar a excelencia.
7. Reforzo de competencias clave en 3º e 4º de ESO e FP Básica. Modalidade de acompañamento fóra do horario lectivo.

CINE - EDUCACIÓN EN VALORES

21/12/2018 10:25
21/12/2018 14:00

Como actividade de fin de trimestre, o alumnado acudirá a ver unha película, de balde, coa que traballar valores educativos dentro dos Contratos programa de Mellora da convivencia.

Lugar: Multicines de Monforte de Lemos

Grupos: ESO e FP básica (tódolos cursos)

Organiza: Departamento de Orientación

COMEZO DO PROA

05/02/2018 17:00

Inicio do PROA e outras actuacións dos Contratos-Programa

CONTRATOS-PROGRAMA 2017-2018

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria ven de conceder ao IES Val do Asma as seguintes modalidades dos contratos-programa para o curso 17/18:

2c. Mellora das competencias clave - Competencias básicas en ciencia e tecnoloxía para alumnado da ESO.

INICIO DO PROA

07/02/2017 15:00
07/02/2017 17:00

Inicio das clases de reforzo do PROA que se impartirán de martes a venres de 15:00 a 17:00 h.

CONTRATOS-PROGRAMA 2016-2017

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria ven de conceder ao IES Val do Asma as seguintes modalidades dos contratos-programa para o curso 16/17:

1. Reforzo, orientación e apoio (PROA) - Acompañamento escolar fóra do horario lectivo para alumnado de ESO e de CB.

2a. Mellora das competencias clave - Competencia matemática para alumado da ESO e do CB.

2c. Mellora das competencias clave - Competencias básicas en ciencia para alumnado da ESO.

3. Mellora da convivencia e promoción da igualdade nos centros.

5. Mellora do nivel de coñecementos para acadar a excelencia - Inglés para alumnado do CS Admistración e finanzas (1º e 2º).

ENTREGA PREMIOS CONTRATOS PROGRAMA

09/06/2016 11:15
09/06/2016 11:45

Entrega de premios ó alumnado de ESO que participou no concurso organizado polo departamento de matemáticas dentro da actuación 2a. Mellora das competencias clave - Competencia matemática dos Contratos-Programa.

Lugar: Salón de Actos do IES Val do Asma

Grupos: Todos

Organiza: Departamento de Matemáticas

CONTRATOS-PROGRAMA 2015-2016

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria ven de conceder ao IES Val do Asma as seguintes modalidades dos contratos-programa para o curso 15/16:

1. PROA - Acompañamento escolar fóra do horario lectivo para alumnado de ESO (1º a 4º) e de 1º CB.

2a. Mellora das competencias clave - Competencia matemática para alumado da ESO (1º a 4º) e do CB (1º e 2º).

2c. Mellora das competencias clave - Competencias básicas en ciencia para alumnado da ESO (1º a 4º).

5. Mellora do nivel de coñecementos para acadar a excelencia para alumnado do CS Admistración e finanzas (1º e 2º).