Animación á lectura

Club de lectura De Mentes 23/24

O IES Val do Asma, neste curso escolar, continua co club de lectura De Mentes, que se reune nos recreos dos martes na bilbioteca. É unha actividade totalmente voluntaria na que participan alumnado e profesorado, e está aberta a toda a comunidade educativa do I.E.S. Val do Asma.

Lecturas: “El guardián entre el centeno”, de J.D. Salinger, en castelán e anteriormente “Mentira”, de Care Santos, en galego.

Club de lectura De Mentes

O IES Val do Asma conta, neste curso escolar,  cun club de lectura dividido en dous grupos, o Club de lectura De Mentes, que se reune nos recreos. Os martes o alumnado de 1º e 2 º ESO e os mércores o alumnado de 3º e 4º ESO.

Os de 1º e 2º comenzaron por ler  "El curioso incidente del perro a medianoche" de Mark Haddon e os de 3º e 4º da ESO están a ler "El crisol", de Arthur Miller.

Club de lectura 22/23

Admitida a solicitude, e financiada con 600,00 €, para os clubes de lectura no IES Val do Asma.

Aceso á convocatoria.

Hora de ler curso 22/23

A biblioAsma presenta o calendario da Hora de Ler para fomentar os hábitos de lectura. Este proxecto, qeu se desenvolverá durante todo o curso escolar, permitirá ao alumnado de ESO e FP Básica poder gozar de 30 minutos ao día da lectura que elixa.

Hora de ler curso 21-22

A Biblioasma presenta o calendario da Hora de Ler para fomentar os hábitos de lectura no alumnado da ESO. Permitirá ao alumnado de ESO e FP Básica poder gozar de 30 minutos ao día da lectura individual e en silencio do libro que elixa.