FCT

Formación en centros de traballo

FORMULARIO DE CONTACTO PARA EMPRESAS, INSTITUCIÓNS OU PARTICULARES

Se a súa empresa, institución ou a nivel particular, quere contactar connosco para participar na formación do alumnado(FCT), para ofertar postos de traballo, para uso das instalacións do centro, ou para calquer outro asunto, por favor, cubra o seguinte formulario e dende o instituto porémonos en contacto con vostedes.

CONVENIOS DE COLABORACIÓN

Listado de empresas, por concellos, con convenio de colaboración para realizar a formación nas modalidades ordinaria (FCT) e dual das familias de Administración e xestión, Hostalaría e turismo, Informática e comunicacións e Transporte e mantemento de vehículos:

AXUDAS FCT 2018

Convocadas axudas económicas para o alumnado que realiza formación práctica en centros de traballo (FCT).

Períodos de presentación de solicitudes:
    O primeiro prazo, entre o 15 de maio e o 14 de xuño de 2018 (31 días naturais contados a partir do día seguinte ao da publicación desta orde no DOG), para o alumnado que realizase a FCT no período abril-xuño de 2018, entre outros.
    O segundo prazo será o comprendido entre o 14 de outubro e o 14 de novembro de 2018, para o alumnado de ciclos formativos que lle corresponda realizar a FCT no período de setembro-decembro de 2018.

Para mais información, preme aquí.

FORMACIÓN EN CENTROS DE TRABALLO EN ITALIA - ERASMUS+

Catro alumnos do Ciclo Medio de Electromecánica de Vehículos automóbiles participan, por segundo ano, nun proxecto de movilidade europeo organizado en colaboración coa Asociación APAGA. Este proxecto consiste na realización da súa Formación en Centros de Traballo en talleres mecánico en Brescia-Italia dende o 06/04/18 ao 09/05/18. Para ver máis imaxes preme na foto.

PERIODO DE PRÁCTICAS EN EMPRESAS (FCT) 2017/2018

O periodo ordinario para a realización das prácticas en empresas ou formación en centros de traballo (FCT) no curso 2017/2018 será:

C.B. Mantemento de vehículos: do 20 de abril ao 18 de xuño de 2018, ambos incluídos.

C.M. Electromecánica do vehículo automóbil: do 4 de abril ao 18 de xuño de 2018, ambos incluídos.

C.S. Administración e finanzas: do 4 de abril ao 12 de xuño de 2018, ambos incluídos.

AXUDAS FCT 2017

Períodos de presentación de solicitudes:
    O primeiro prazo, entre o 19 de maio e o 18 de xuño de 2017 (31 días naturais contados a partir do día seguinte ao da publicación desta orde no DOG), para o alumnado que realizase a FCT no período abril-xuño de 2017, entre outros.
    O segundo prazo será o comprendido entre o 14 de outubro e o 14 de novembro de 2017, para o alumnado de ciclos formativos que lle corresponda realizar a FCT no período de setembro-decembro de 2017.

Para mais información, preme aquí.

FORMACIÓN EN CENTROS DE TRABALLO EN PORTUGAL - ERASMUS+

Dous alumnos do Ciclo Básico de Mantemento de Vehículos participan, por vez primeira, nun proxecto de movilidade europeo organizado en colaboración coa Asociación APAGA. Este proxecto consiste na realización dunha parte da súa Formación en Centros de Traballo nun taller mecánico en (Lisboa) Portugal dende o 16/05/17 ao 16/06/17.

PERIODO DE PRÁCTICAS EN EMPRESAS (FCT) 2016/2017

O periodo ordinario para a realización das prácticas en empresas ou formación en centros de traballo (FCT) no curso 2016/2017 será:

C.B. Mantemento de vehículos: do 20 de abril ao 16 de xuño de 2017, ambos incluídos.

C.M. Electromecánica do vehículo automóbil: do 3 de abril ao 19 de xuño de 2017, ambos incluídos.

C.S. Administración e finanzas: do 3 de abril ao 13 de xuño de 2017, ambos incluídos.

FICHAS-REXISTRO PARA A FCT

Documentos de interese para o seguimento e avaliación da FCT:

Modelo XXVIII:Autoseguimento do alumnado.
Modelo XXIX:Avaliación por parte do alumnado.
Modelo XXX:Avaliación por parte do titor ou titora do centro de traballo.
Modelo XXXI:Avaliación por parte do profesorado titor do centro educativo.