FCT

Formación en centros de traballo

Convenios de colaboración

Listado de empresas, por concellos, con convenio de colaboración para realizar a formación nas modalidades ordinaria (FCT) e dual das familias de Administración e xestión, Hostalaría e turismo, Informática e comunicacións e Transporte e mantemento de vehículos:

Axudas económicas FCT e formación FP dual

Publicada a ORDE do 7 de xuño de 2022 pola que se convocan axudas económicas para o alumnado que realiza formación práctica en centros de traballo ou FP Dual (código de procedemento ED202A). Os períodos de presentación de solicitudes son os seguintes:

• O primeiro prazo, entre o 18 de xuño e 18 de xullo de 2022 (31 días naturais contados a partir do día seguinte ao da publicación desta orde no DOG), para o alumnado que realizase a FCT nos períodos outubro 2021-marzo 2022 e nos períodos xaneiro-xuño, xaneiro-marzo e abril-xuño de 2022. Acollerase a este primeiro prazo o alumnado de FP dual.
  • O segundo prazo será o comprendido entre o 15 de outubro e o 15 de novembro de 2022, para o alumnado de ciclos formativos que lle corresponda realizar a FCT no períodode setembro-decembro de 2022.

Acceso ao extracto da orde.

Empresas colaboradoras na formación do alumnado de FP no curso 2021-2022

Empresas colaboradoras por familia profesional:

• Administración e xestión
    • Abanca Corporación Bancaria, S.A. (Chantada)
    • Álvarez Real, S.L. (A Barrela) - Modalidade dual
    • CM Stores & Innovative Business (Taboada) - Modalidade dual
    • Gestoría Hermida (Chantada)
    • Lácteos Hnos. López, S.L. (Chantada)
    • Recambios Infra, S. L. (Lugo)
  • Informática e comunicacións
    • Grupo HOTUSA - Modalidade dual
  • Transporte e mantemento de vehículos
    • Fente Motor (Monterroso)
    • Hermanos Sánchez Chantada, S.L. (Chantada)
    • Hermanos Sánchez Pontenova, S.L. (Chantada)
    • Maquinaria Agrícola del Noroeste, S.L. (Chantada)
    • Talleres O Convento, S.L. (Chantada)

Para coñecer o listado completo de empresas que colaboran e /ou colaboraron co IES Val do Asma na formación do alumnado preme aquí.

Período de prácticas en empresas (FCT) 2021/2022

O periodo ordinario para a realización das prácticas en empresas ou formación en centros de traballo (FCT)  no curso 2021/2022 será:

• C.M. Electromecánica do vehículo automóbil: do 4 de abril ao 17 de xuño de 2022, ambos incluídos.
  • C.S. Administración e finanzas: do 7 de abril ao 16 de xuño de 2022, ambos incluídos.

Empresas colaboradoras FP dual de 2º ano CS Administración e finanzas

Parte do alumnado do 2º curso do CS Administración e finanzas está a realizar a modalidade de dual grazas á colaboración de dúas empresas da comarca:

Dous alumnos realizan parte da súa formación na primeira das empresas con sede en Taboada e unha alumna na segunda empresa, na súa oficina de A Barrela.

AXUDAS FCT OU FP DUAL

Convocadas axudas económicas para o alumnado que realiza formación práctica en centros de traballo (FCT) ou FP dual.

Períodos de presentación de solicitudes:

• O primeiro prazo,entre o 22 de maio e o 21 de xuño de 2019 (31 días naturais contados a partir do día seguinte ao da publicación desta orde no DOG), para o alumnado que realice a FCT nos períodos outubro 2018-marzo 2019 e nos períodos xaneiro-xuño, xaneiro-marzo e abril-xuño de 2019. Acollerase a este primeiro prazo o alumnado de FP dual.
  • O segundo prazo será o comprendido entre o 14 de outubro e o 14 de novembro de 2019, para o alumnado de ciclos formativos que lle corresponda realizar a FCT no período de setembro-decembro de 2019.

Para mais información, preme aquí.

PERIODO DE PRÁCTICAS EN EMPRESAS (FCT) 2018/2019

O periodo ordinario para a realización das prácticas en empresas ou formación en centros de traballo (FCT) no curso 2018/2019 será:
C.B. Mantemento de vehículos: do 22 de abril ao 18 de xuño de 2019, ambos incluídos.
C.M. Electromecánica do vehículo automóbil: do 2 de abril ao 18 de xuño de 2019, ambos incluídos.
C.S. Administración e finanzas: do 4 de abril ao 14 de xuño de 2019, ambos incluídos.

15/06/18 OS ALUMNOS DE ERASMUS DE ELECTROMECÁNICA DE VEHÍCULOS VOLVEN A CHANTADA CON NOVOS RETOS

AXUDAS FCT 2018

Convocadas axudas económicas para o alumnado que realiza formación práctica en centros de traballo (FCT).

Períodos de presentación de solicitudes:
    O primeiro prazo, entre o 15 de maio e o 14 de xuño de 2018 (31 días naturais contados a partir do día seguinte ao da publicación desta orde no DOG), para o alumnado que realizase a FCT no período abril-xuño de 2018, entre outros.
    O segundo prazo será o comprendido entre o 14 de outubro e o 14 de novembro de 2018, para o alumnado de ciclos formativos que lle corresponda realizar a FCT no período de setembro-decembro de 2018.

Para mais información, preme aquí.

FORMACIÓN EN CENTROS DE TRABALLO EN ITALIA - ERASMUS+

Catro alumnos do Ciclo Medio de Electromecánica de Vehículos automóbiles participan, por segundo ano, nun proxecto de movilidade europeo organizado en colaboración coa Asociación APAGA. Este proxecto consiste na realización da súa Formación en Centros de Traballo en talleres mecánico en Brescia-Italia dende o 06/04/18 ao 09/05/18. Para ver máis imaxes preme na foto.