Ciclos de Mantemento de vehículos e Electromecánica

Se che gusta o mundo do automóbil e quere traballar nun sector pilar da economía galega, non o dubides no IES Val do Asma formámosvos en Electromecánica de vehículos.

Se es un alumno que a ESO te desmotivou e queres obter un título de ciclo básico de Mantemento de vehículos, estamos esperándote.

E se a maiores che gusta viaxar no IES Val do Asma, participamos en proxectos europeos.

Nos últimos anos varios estudantes realizaron prácticas no estranxeiro, tanto estudantes no ciclo medio en Electromecánicos de vehículos como estudantes de Mantemento de vehículos. No curso 16-17 realizaron prácticas en Portugal e no curso 17-18 en Italia.

O departamento de automoción unha viaxe a unha gran fábrica cada dous anos para que os nosos alumnos poidan ver a fabricación dun automóbil.

O noso índice de colocación unha vez que se obtén o título de Electromecánica de vehículos supera o 50%. Mesmo nos anos máis críticos, os nosos estudantes atoparon traballo en talleres de reparación de automóbiles, así como servizos de mantemento e inspeccións ITV.

Agardámosvos no IES Val do Asma, Avenida de Monforte 27500 Chantada Lugo

Para máis información consulte o servizo de atención ao estudante de automoción a través do correo electrónico: tutorvalasma@gmail.com ou chamando ao número de teléfono 982 870 238

Prazo de solicitude: Resolución de resolución (estimada en 1 ano ou 30 de decembro de 2018). Prazas limitadas.

Pode presentar a súa solicitude a través da aplicación web de admisión a ciclos do Ministerio de Educación ou ben dirixirse ao noso instituto.

Novas de interes:

O sector do automóbil en España

O sector do automóbil en Galicia