Tecnoloxía

Os alumnos de 1º de Bacharelato participaron no III Concurso de Robótica da EEI de Vigo

Alumnado na escola vendo a demostración

O venres 28 de abril os alumnos de 1º de Bacharelato do IES de Teis participaron no concurso de robótica organizado pola Escola de Enxeñería Industrial de Vigo.

O concurso consistía en superar dúas probas no menor tempo posible, seguir un circuíto de cor branco e sacar dúas latas dun círculo senque o robot traspasase a liña.

Participaron 155 equipos de toda Galicia, dos que 69 estaban formados por alumnos e alumnas de 1º de Bacharelato. O equipo do IES de Teis superou as dúas probas, aínda que non se clasificou para a ronda final.

O robot era o mesmo para todos os equipos, pero podían facerse modificacións para sacar as latas mais facilmente. A maioría destas modificacións se realizaron con impresoras 3D.

Deixámosvos coas fotos do evento

2º ESO Participou no Obradoiro de Robótica organizado por IGACIENCIA e a Fundación Barrié

Alumnado na escola vendo a demostración

O pasado 6 de abril o alumnado de 2º ESO participou no concurso de robótica que leva organizando desde fai nove anos IGACIENCIA e a Fundación Barrié.

A actividade constou de tres partes, na primeira se explicou o funcionamento dos robots que despois utilizarían. Na segunda aprenderon a programar o robots para resolver retos sinxelos, e a terceira parte consistiu nun concurso onde cada equipo, de entre 4 e 5 alumnos, tiña que programar os robots para que resolvera diferentes retos utilizando os diferentes sensores.

Ao final os equipos gañadores foron todos os participantes xa que o obxectivo era iniciarse na robótica dunha forma lúdica.

Deixámosvos coas fotos do evento

Os alumnos e alumnas do IES de Teis asisten á xornada “Cidadanía e coñecemento dixital”

Alumnado vendo a demostración

Os alumnos de 1º ESo e 2º ESO do IES de Teis asistiron á xornada “Cidadanía e coñecemento dixital” que tivo lugar o pasado 31 de maio de 2016 na Cidade da Cultura, en Santiago de Compostela. Na mesma realizaron un taller de programación e asistiron a unha charla sobre uso responsable da Internet.

Deixamos unhas fotos da actividade coa que se pretendeu disfrutar, divulgar e formar os alumnos para despertar neles a curiosidade pola ciencia.

Obradoiro de robótica

O xoves 21 de maio de 2015 os alumnos de 1º Bacharelato B realizaron un obradoiro de robótica na Fundación Barrié.

A actividade estaba dividida en dúas partes dunha hora, na primeira os participantes aprendían a manexar os robots educativos e na segunda tiñan que resolver distintos retos sen a axuda dos profesores ou monitores. Ao final os dous grupos de alumnos do IES de Teis acadaron as mellores puntuacións dos 9 grupos que acudiron ao obradoiro, polo que estimamos como positiva esta actividade de cara a repetila en anos posteriores.

Pais/Nais