Tecnoloxía

Os alumnos e alumnas do IES de Teis asisten á xornada “Cidadanía e coñecemento dixital”

Alumnado vendo a demostración

Os alumnos de 1º ESo e 2º ESO do IES de Teis asistiron á xornada “Cidadanía e coñecemento dixital” que tivo lugar o pasado 31 de maio de 2016 na Cidade da Cultura, en Santiago de Compostela. Na mesma realizaron un taller de programación e asistiron a unha charla sobre uso responsable da Internet.

Deixamos unhas fotos da actividade coa que se pretendeu disfrutar, divulgar e formar os alumnos para despertar neles a curiosidade pola ciencia.

Deixámosvos coas fotos do evento

Obradoiro de robótica

O xoves 21 de maio de 2015 os alumnos de 1º Bacharelato B realizaron un obradoiro de robótica na Fundación Barrié.

A actividade estaba dividida en dúas partes dunha hora, na primeira os participantes aprendían a manexar os robots educativos e na segunda tiñan que resolver distintos retos sen a axuda dos profesores ou monitores. Ao final os dous grupos de alumnos do IES de Teis acadaron as mellores puntuacións dos 9 grupos que acudiron ao obradoiro, polo que estimamos como positiva esta actividade de cara a repetila en anos posteriores.

Pais/Nais