Lingua galega

Día das Letras Galegas 2017

Cartaz Manar

Con movito da celebración do día das Letras Galegas estanse a organizar diversos actos no noso centro.

O Departamento de Dinamización da Língua Galega organizou, a representación teatral "As paisaxes de Carlos Casares", de Serafiín Marcos. Será o xoves 18 de maio ás 12:00 h no salón de actos. Durará aproximadamente 1 h e vai dirixida a todo alumnado da ESO e Bacharelato.

A escritora viguesa An Alfaya no IES de Teis

An Alfaya no IES de Teis

O pasado venres 15 de Xaneiro de 2015, a escritora Ann Alfaya estivo dando unha conferencia no salón de actos do IES de Teis.

Dende as 12 da mañá, o alumnano de ESO e Bacharelato desfrutou dunha amena charla coa escritora coñecida por escribir literatura narrativa e xuvenil entre outras.

Coñecida por obras como Vía secundaria, Muros de aire en narrativa... e en literatura xuvenil Vacas na cidade?, O fío Vermello... a escritora viguesa resolveu todas a dúbidas que tiñan os nosos futuros escritores.

Deixámosvos coas fotos do evento

Pais/Nais