Presentación das XVIII Xornadas de Orientación ao Emprego no IES de Teis

Cartel das xornadas XVIII de orientación ao emprego

Chegan as Xornadas de Orientación ao Emprego!! Este ano as XVIII, cumpren a maioría de idade!!! Son froito das vosas suxerencias, son de todos e todas, para participar, aprender e disfrutar. Vémonos os días 31 de xaneiro e 1 de febreiro, contamos con vós!

Estarán con nós no IES de TEIS: Cointega, Suma Importancia, Dieta Coherente, Universidade de Vigo, Orballo Printing, Mallando no Android, Kissafterrunning, Jorge Rubín, Lilium Nature, Aula Medioambiental, Optare Solutions, Imatia, Carlos Conde peluquería masculina, art & Care Beauty Lab, Pumpún Dixital, Balidea, Rosland Personal Shopper, Asime, Ledisson; e o que máis vós gusta, antigos alumnos e alumnas contaránnos as súas experiencias laborais.

Agradecervos a vosa participación nestas xornadas, que as disfrutedes, porque son para vós.

PARTICIPA E CAPACÍTATE PARA O EMPREGO!