Calendario de presentacións do alumnado e reunións informativas para as familias de 1º ESO

Debido ao protocolo de adaptación ao contexto da COVID-19, a Consellería de Educación e Ordenación Universitaria fixou unha incorporación gradual do alumnado para o presente curso.  O calendario de presentacións do alumnado é o seguinte:

•  O acceso ao recinto farase pola entrada principal. O alumnado só poderá entrar ao recinto 15 minutos antes da hora asignada para a presentación do seu curso.
  • O alumnado confirmará o seu grupo nas listaxes que atopará na zona do aparcadoiro e seguirá as indicación do profesorado para dirixirse cara á aula correspondente.
  • A presentación durará entre 1h e 1h30 e, da man do/a titor/a, o alumnado coñecerá as normas principais do protocolo relacionado coa adaptación do ensino á Covid-19 e as instalacións do centro. A continuación, o alumnado abandonará o centro.
  • As clases con todos os grupos comezarán a partir do luns 28 de setembro seguindo as pautas explicadas na presentación e conforme ao horario habitual (mañás, de 09:10 a 14:35; e tarde do martes de 16:30 a 18:10).

• As familias coñecerán o grupo ao que está asignado o seu fillo ou filla a través de AbalarMóbil ou chamando ao número 886 15 98 01 en horario de mañá (Lei Orgánica de Protección de Datos 3/2018).
  • A reunión terá lugar no ximnasio do IES, ao que se accederá pola porta exterior que se atopa nas escaleiras do acceso principal.
  • Para evitar aglomeracións e en cumprimento das indicacións sanitarias:
    • Só pode asistir un membro da familia por cada alumno/a.
    • Prégase acceder de maneira gradual nos momentos previos ás horas marcadas.
  • Temas a tratar:
    • Acollida.
    • Inicio de curso.
    • Medidas recollidas no Plan de Adaptación ao Protocolo Covid-19.
AnexoTamaño
Presentacións_Curso-2020-21.pdf375.03 KB