Excursión ao Courel

Tódolos cursos o Equipo de Normalización da Lingua Galega do IES de Soutomaior organiza unha viaxe ao Courel dirixido ao alumnado de 2º da ESO.

Este ano, o alumnado que se apuntou á excursión, saiu o 3 de abril seguindo o seguinte programa: visita ás Médulas, Monte Furado, andaina pola Devesa da Rogueira, Mina da Toca, O Cebreiro e a cidade de Lugo. O alumnado e profesorado pernoctou dúas noites nos Bungalós do Acampamento do Courel.

Dende o centro queremos agradecer ao alumnado o seu bo comportamento en todo momento. Tamén agradecer especialmente a Lucía López e Gabriel Muñiz, os profesores acompañantes, por teren aceptado a responsabilidade de acompañar a todo o grupo.

Finalmente, agradecemento moi especial a Antonio Ricón Rodríguez, por organizar a viaxe.

As imaxes da excursión están colgadas na galería do instituto.