Excursión de fin de etapa a París

Este 2023/24, o alumnado de 4º ESO do IES de Soutomaior optou por realizar unha viaxe a París para celebrar que pronto terminarán os seus estudos da ESO.

Despois de estar dende principio de curso vendendo productos ofertados por distintas empresas para poder financiar esta excursión, 54 alumnos e alumnas partiron con catro profesores este 4 de abril cara o aeroporto de Oporto para comezar a súa aventura.

A viaxe, como todas as organizadas polo instituto, combinou actividades de ocio como o día en Eurodisney con outras máis culturais necesarias para coñecer un pouco da cultura e lugares de interese do país de destino.

Dende o centro queremos agradecer a boa comunicación coas familias e a súa colaboración en todo momento así como agradecer ao alumnado o seu bo comportamento en todo momento.

Tamén queremos agradecer a Lara Rodríguez Rodríguez, Orlando Molares Molares, Lucía Galván Fernández e Beatriz Díaz López por teren aceptado a gran responsabilidade de acompañar ao alumnado nunha viaxe a París, un lugar nada doado de xestionar. Moitas grazas.

As fotos que vaiamos conseguindo serán colgadas na galería do Instituto.