Saída do IES de Soutomaior a Santiago de Compostela

Despois da Semana Santa, o martes 2 de abril, o alumnado de 2º de bacharelato e de 4º ESO D, partiron cara Santiago dentro dunha actividade complementaria organizada de xeito coordinada polo Departamento de Matemáticas, Xeografía e Historia, Bioloxía e Xeoloxía e Lingua Castelá e Literatura.

O alumnado dividiuse en varios grupos, dependendo do seu itinerario académico, para facer as visitas máis apropiadas para os estudos cursados.

Un grupo visitou o CIMUS ( Centro Singular de Investigación en Medicina Molecular y Enfermedades Crónicas), outro acudiu a o IGE (Instituto Galego de Estatística) e un terceiro foi á Catedral de Santiago para ver o Pórtico da Gloria.

Por último, unha vez reunidos todos, completaron o día entrando á Catedral para ver os tellados da mesma e, pese ao mal tempo que fixo, puderon dar unha pequena volta pola zona vella compostelana.