Roteiro da Ostra

Tódolos anos a OMIX do Concello de Soutomaior traballa para deseñar unhas actividades o máis atractivas posibles, para que complementen as relacionadas coas que diariamente se realizan no instituto. Aquelas que están máis relacionadas coa ciencia, están enmarcadas dentro do programa de Divulgaciencia.

O mércores 3 de abril, recén chegados da Semana Santa, o alumnado de 1º da ESO puido disfrutar dunha caminata ata o peirao de Arcade, onde fixeron unha serie de actividades relacionadas coa flora e fauna da zona e de como preservar o noso ecosistema. Debido á proximidade dunha das festas máis queridas de Arcade, a temática dos contidos xiraron ao redor do noso bivalvo favorito; a ostra.

Ao día seguinte, as organizadoras da actividade viñeron ao IES de Soutomaior a completar a exposición dos contidos xa nas aulas e coa axuda dos medios audiovisuais cos que contamos.

Coma tódolos anos, agradecer todo o traballo da OMIX pola coordinación e polos resultados acadados e tamén ao Departamento de Bioloxía e Xeoloxía por volcarse neste tipo de actividades tan interesantes para o alumnado.

Pódense ver o resto das imaxes colgadas na galería na seguinte ligazón