Celebración do Entroido 24

O venres 9 de febreiro, para celebrar unha festa tan típica da nosa terra, o IES de Soutomaior celebrou un concurso de comparsas na que participaron case tódos os grupos do noso centro.

Coa cordinación dos titores e a axuda dos profes máis comprometidos con esta festa, cada clase escolleu unha comparsa relacionada cunha película ou serie do seu gusto. A rapazada preparou unha actuación consistente nunha coreografía cunha canción escollida por eles de fondo.

Despois de tódalas postas en escea, incluida a dos profesores, procedeuse á entrega de premios.

Queremos agradecer a implicación de todo o profesorado e o interese do alumnado. As comparsas este ano foron xeniais.

O Xurado decidindo os gañadores                                                                  Os gañadores deste ano. Noraboa!!

Todas as fotos do entroido pódense consultar na seguinte ligazón

Tódalas fotos das comparsas pódense consultar na seguinte ligazón