Programa YAM no IES de Soutomaior

Como xa comentamos na reunión do Equipo Directivo e dos titores coas familias, este ano o IES de Soutomaior foi nomeado como centro piloto para a implantación do programa YAM.

A finalidade deste plan é dotar ao alumnado de ferramentas que os axudarán a enfrontarse a situacións difíciles da vida cotiá. Esto favorecerá a prevención de problemas no seu estado de saúde mental e os fortalecerá para evitar que "pequenos" obtáculos se convirtan en males maiores a medio e longo prazo.

Este modelo de intervención está recomendado pola OMS e por Save the children, pois tras ser avaliado por un estudo con máis de 11.000 alumnos, demostrou que é eficaz  para reducir intentos de suicidio e ideacións suicidas entre mozos sen problemas de saúde preexistentes nun 50%.

O alumnado  de 3º da ESO será o beneficiario destas accións e traballará cos instructores YAM de España en 5 sesións.

Esta información está explicada por un dos instructores nun vídeo ao que se pode acceder premendo a seguinte ligazón e resumida nos cartéis explicativos adxuntos nesta entrada.

AnexoTamaño
YAM_PARA_NAIS_PAIS.pdf258.09 KB