Halloween no IES de Soutomaior

O luns e o martes previos á festividade de tódolos Santos, o IES de Soutomaior estivo preparado para a ocasión.

Os Departamentos de Inglés e educación Plástica e Visual traballaron xunto co seu alumnado a contrarreloxo logrando un ambiente terrorífico. Tamén os timbres de entrada, saída e cambio de clase mudaron o seu ton clásico por sons típicos de Halloween.

Para favorecer a participación do alumnado, organizamos dúas actividades nos recreos:

Os grupos de 1º e 2º da ESO puideron participar no concurso da Caixa Misteriosa, que contou coa colaboración de Secretaría e, para rematar o festival, no recreo do martes, organizouse un concurso de disfraces no patio no que puido participar todo o alumnado do centro.

Queremos agradecer o esforzo extra dos Departamentos organizadores logrando que a rapazada puidera disfrutar de dous días diferentes.

Pódense ver máis imaxes do evento premendo na seguinte ligazón: galería.