Semana LGTBI no IES de Soutomaior

A semana do 22 ao 26 de maio contou coa participación de parte do noso alumnado e profesorado nas diferentes actividades que organizou o comando Igualdade no IES de Soutomaior co motivo da semana LGTBI.

Por unha banda, estiveron expostos na entrada principal os traballos do II Concurso Fotográfico nos que os participantes versionaban un cadro, foto ou imaxe icónica dunha película para darlle un enfoque LGTBI. Os gañadores foron premiados o xoves 25 no recreo.

As imaxes están fotografiadas máis de cerca na galería

Outras actividades que se realizaron esta semana foron a proxección da película "Elisa e Marcela" o xoves 25 de maio na aula de música e o photocall o venres 26 no recreo.

Agradecemos ao alumnado e o profesorado a súa participación nestas actividades as cales favorecen que todo o mundo se sinta parte deste centro. Diverso e que debe ser tolerante con todos os roles de xénero.