Exposición 55/885 no IES de Soutomaior

58/885 é o título dunha obra coral que pon de relevo números que testemuñan canto nos queda aínda por avanzar: “Só 58 mulleres ao longo da historia foron premiadas co Nobel fronte a un total de 885 homes”.

O texto é un traballo laborioso dos alumnos e alumnas de 4º da ESO e 1º de Bacharelato do IES Mendiño e coordinado pola profesora Almudena Suárez. Este denuncia a inxustiza que supón que tan só o 6% dos Nobel entregados ao longo da súa historia foran entregados a mulleres. O nome fai referencia ao total de 58 mulleres fronte aos 885 premios outorgados ata a data. No libro podemos atopar a posta en valor dos traballos destas mulleres en campos tan diversos como a literatura, a paz, a medicina, a física ou a química.

Estará esta exposición no noso centro durante 2 semanas (ata o 28 de abril).

Máis imaxes na galería.