Inmersión lingüística en Salisbury

Despois duns anos sen sairmos ao extranxeiro por mor da covid, o 26 de marzo, o alumnado de 1º de bacharelato do IES de Soutomaior partiu hacia Salisbury.

O obxectivo era coñecer unha cultura diferente así como mellorar o dominio da lingua inglesa. Qué mellor que durmir no fogar dunha familia nativa coa que interaccionar para acadar o proposto.

Ainda que as veces o tempo non acompañou, puideron visitar lugares moi interesantes coma Londres e Bath.

Dende o centro queremos agradecer ao Departamento de Inglés con Irene Alonso á cabeza por organizar a viaxe. Tamén agradecemos enormemente o compromiso ás profesoras Sandra Soliño e Lucía Galván porteren acompañado a Irene e a todo o alumnado nesta aventura.