Excursión ao Courel 2023

A semana anterior á Semana Santa foi un periodo moi especial no IES de Soutomaior pois, grazas a colaboración de gran parte do profesorado, puidemos organizar varias saídas.

O Equipo de Dinamización de Lingua Galega, acercou ao alumnado de 2ºESO (29-31 de marzo) ao cerne da provincia de Ourense, un lugar onde se atopan algunhas das fragas e bosques máis fermosos da nosa comunidade.

Aproveitando a ruta, aproveitamos para pasar polo Monte Furado en Quiroga e achegarnos ás Medulas xa na provincia de León.

Dende o IES de Soutomaior queremos discupar ás familias polos incedentes relacionados coa folga de transportes, que provocou non se puidera parar en Lugo como estaba previsto así como agradecer aos profesores Antonio Ricón e Damián Otero a súa implicación na organización e na labor de acompañar ao alumnado nesta aventura.