Visita ó Centro de interpretación de As Burgas e á Exposición "O Ártico rompe"

O departamento de Bioloxía organizou para o día 28 de novembro unha actividade na que os alumnos de 1ºESO viaxaron á cidade de Ourense para visitar o Centro de interpretación de As Burgas, onde puideron contemplar nas diferentes salas a historia das augas termais en Ourense. Remataron paseando polo Bulevar peatonal das Burgas e tiveron un contacto directo coa auga dos mananciais.

A continuación, desprazáronse andando polo centro histórico ata chegar ó Xardín do Posío, onde visitaron na Obra Social La Caixa  a Exposición  "O Ártico rompe".

Foi un percorrido polo Ártico, localización, clima, habitantes, recursos, estado actual e futuro incerto si non modificamos os nosos hábitos.

A exposición permite, dun modo ameno e sensorial, introducir ó alumnado no ecosistema do Ártico, gravemente ameazado na actualidade.