Alumnado da ESA practicando inglés fora da aula

Día 18 de abril de 2018, por primeira vez levamos aos alumnos da ESA a practicar inglés fora da aula e dun xeito moi ameno, aprendendo a facer unha receta inglesa típica: Toad in the hole.

É de agradecer que a profesora de inglés da EOI de Monforte, Lara, invitounos a duas actividades moi interesantes, ésta que estamos a describir e outra da que daremos conta a semana próxima.

Os rapaces e rapazas iban a priori bastante nerviosos, pero encontráronse cun ambiente moi distendido e cordial, unha señora inglesa moi xovial e agradable, e como podedes ver nas fotos pasarono moi ben dándolle ao batidor manual, nada de trebellos eléctricos, jeje.

Deíxovos a receta por escrito, un vídeo no que a señora inglesa da conta da orixe da receita e do seu orixinal nome, así como dous vídeos máis nos que podedes aprender a cociñar e practicar o voso inglés.
Saudable non é, para qué nos imos enganar, pero unha vez ao ano....

Saúdos desde o tan gratificante mundo da ensinanza nocturna, onde o nivel académico non é alto, pero o humano é estratosférico!
Álbum: Escolares -> Inglés ESA 2018