ATENCIÓN AO PÚBLICO DURANTE O VERÁN

Atención ao público no mes de xullo: de luns a venres, agás 25 e 26 de xullo, de 9.30 a 13.30 horas.

Durante o mes de agosto atenderanse unicamente temas administrativos e matrícula da ESA. Para iso solicitarase cita no teléfono (659 930 426, de luns a venres de 10.00 a 13.00 horas) ou por correo electrónico (ies.regodetrabe@edu.xunta.gal).

LIBROS DE TEXTO E LISTAXE DE ADXUDICACIÓN DEFINITIVA DO FONDO DE LIBROS E CHEQUES DE MATERIAL

O 12 de xullo publicaranse no taboleiro de acceso ao centro a listaxe  provisional de adxudicación de fondo de libros e cheques de material (todos os niveis da ESO), contra a que se poden presentar reclamacións o 15 ou o 16 de xullo, na administración do centro.

A listaxe de adxudicacións definitiva será publicada o 24 de xullo.

Pode consultar as listaxes de libros de texto para o 2024-25.

Os libros para o alumnado de programas de diversificación curricular publicaranse en setembro.

Recoméndase que non se forren nin se escriban os libros ata o comezo das clases.

1º ESO

2º ESO

3º ESO

4º ESO

1º BAC

2º BAC

ESA: EDUCACIÓN SECUNDARIA PARA PERSOAS ADULTAS MODALIDADE PRESENCIAL

Aberto o prazo de matrícula para a

ESA MÓDULO III

curso 24-25

Debera de presentarse a seguinte Documentación:

1.  Historial académico de ensinanzas cursadas ou libro de escolaridade.
  2. Declaración responsable de non estar escolarizado nas mesmas ensinanzas noutro centro. Modelo
  3. Solicitude de Matrícula. Modelo
  4. 3 fotografias, en papel fotográfico, co nome completo no reverso.
  5. Copia do D.N.I. (Se non se presentou antes)
  6. Xustificante do pagamento do seguro escolar.

Deberán aboar 1,12 € na conta do banco Santander:

ES42 0049 2970 8122 1401 9011

Estarán exentos do pagamento os casos seguintes:

• Que sexa maior de 28 anos (Se os cumpren durante este ano académico, deberán pagar o seguro escolar)
  • Que teña contrato laboral (mentres dure a situación de contratado)
  • Que perciba o subsidio por desemprego
  • Que estea dado de alta nun réxime da Seguridade Social, como titular

O alumnado que se encontre nalgunha destas situacións non terá dereito á prestación do seguro escolar, xa que son incompatibles os dous seguros.

Procedemento de reclamación das cualificacións e das decisións de promoción e titulación

Referencias legais:

Orde do 26 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 156/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo da educación secundaria obrigatoria na Comunidade Autónoma de Galicia e se regula a avaliación nesa etapa educativa.

Orde do 26 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 157/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo do Bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia e se regula a avaliación nesa etapa educativa.

Premendo nos enlaces é posible acceder aos modelos de reclamación:

Prazos para as reclamacións:

• 1º BAC:
    • Reclamación no centro: 28 de xuño e 1 de xullo
    • Reclamación ante a dirección territorial: 3 e 4 de xullo
  • ESO:
    • Reclamación no centro: 1 e 2 de xullo
    • Reclamación ante a dirección territorial: 4 e 5 de xullo

NOTA: Para reclamar ante a dirección territorial é preciso ter reclamado primeiro no centro. A solicitude de reclamación ante a direccrión territorial farase na administración do instituto.

PREMIOS EXTRAORDINARIOS DA ESO

O 7 de xullo remata o prazo para que o alumando que acadou neste ano académico o título da ESO, cunha media dos catro cursos da ESO igual ou superior a 9 poida solicitar a realización dunhas probas das que se extraerán ata 20 estudantes que recibirán unha mención e dotación económica.

A proba estrutúrase en dúas partes:

• Lingua castelá, lingua galega e primeira lingua estranxeira
  • Xeografía e Historia e Matemáticas (A ou B, segundo teña cursado o estudante)

A solicitude farase preferiblemente online, de acordo coas instrucións.

CURSO DE VERÁN DE ACREDITACION DIXITAL

Continuando coa formación dixital para as persoas adultas, ofrecemos un novo curso financiado co Fondo Social Europeo, que se desenvolverá entre o 8 e o 31 de xullo, de 10.30 a 12.30 horas no edificio principal do IES Rego de Trabe.

Nesta ocasión afondaremos en prácticas de LibreOffice e en edición de imaxe, con diferentes programas.

Estes cursos son comtinuación dos realizados durante o ano 2023, polo que todas as persoas que asistiron a aqueles poderán matricularse nestes novos.

Para a inscrición pode cubrir e enviar este formulario, ou acudir ao centro entre as 10.00 e as 13.00 horas.

A REVISTA DO REGO DE TRABE

Velaí o número 0 da revista do Rego de Trabe!

Recén rematado o curso poñemos á vosa disposición o comezo deste proxecto que agardamos continuar o vindeiro ano. Parabéns a estes pequenos xornalistas!

GRADUACION 4º da ESO

Hoxe celebramos a graduación dos nosas alumnas e os nosos alumnos de 4º da ESO. Parabens a todas e todos e moita sorte no que está por vir.

Documentación necesaria para a formalización da matrícula

Pode consultar aquí a documentación que debe entregar.