Lingua e literatura castelá

DÍA DO LIBRO 2021

No Rego de Trabe festexamos o día do libro cun bookface!

II TORNEO DE DEBATE ACADÉMICO

FACENDO CANTEIRA...

Por segundo ano consecutivo, un grupo de catro alumnos de 2º da ESO e un de 1º de Bacharelato matriculados na optativa de Oratoria participaron no II Torneo de Debate Académico de Galicia na Fundación Barrié.

O grupo debatiu en tres sesións sobre a pregunta: "Democracia vs. Tecnocracia: qué sistema de gobierno es más apropiado para afrontar los retos del siglo XXI en los países miembros de la unión Europea?".

Parabéns ao noso equipo polo traballo e esforzo, xa que este ano conseguiron gañar un dos debates.

Booktrailers elaborados por alumnado de 3º ESO

El alumnado de tercero de la ESO de nuestro centro ha realizado, como trabajo dentro de la materia de Lengua Castellana y Literatura, originales booktrailers sobre dos obras: "Rebelión en la Granja" y "Romeo y Julieta"

Aquí una selección:

• Sofía Victoria Fernández Ortegano y Bárbara Cordido Vilera.

• Rubén Aller, Brais Dopico y Ángel Mora

• Henry Junior Peguero y Juan Alonso Barrientos

• Lola Fernández y Claudia Ayllón.

Romeo y Julieta

• Lucía Cuesta Rodríguez. y Arantxa García Méndez