ANPA

SAMAÍN 2023

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES ANPA ÁNCORA 2023/24

Hola a tod@s, ya tenemos disponible en la web del instituto IES Rego de Trabe las ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES, leer y anotarse, el deporte es una manera de evadir la mente, mantenerse en forma y conocer gente de vuestra edad.
Abrimos el plazo de matricula de actividades extraescolares que se realizarán en el pabellón del IES Rego de Trabe, con precios para socios y no socios; en caso de hermanos se harán inscripciones distintas, una por hermano. También podremos anotarnos a varias actividades o sólo un día a la semana en las actividades que lo tenga especificado en el calendario propuesto abajo de esta comunicación.
La matrícula de la actividad implica el compromiso de abonarla todo el curso escolar, aunque se deje de acudir por cualquier causa. Inscríbite mediante el siguiente formulario:
Aquellas actividades que no superen el mínimo exigido por el monitor/a se comunicarán el 29 de octubre(último día para anotarse), para cambiar de actividad o anular la inscripción.
Las plazas se asignarán por orden de inscripción y se publicarán en la web el día 30 de octubre, para comenzar el 02 de noviembre de 2023. Los monitores de la actividad estarán en el portal externo del pabellón y representantes del ANPA.
El pago de las actividades se realizarán la primera semana de mes en la cuenta del ANPA ANCORA: ES52 2080 0065 3830 4001 5054, recordar en la primera cuota sumar 10€ del seguro de accidentes obligatorio.
Calendario de actividades extraescolares propuesto para el curso 2023-24, en la imagen de abajo adjunta.
Contacto, correo electrónico anpaancora@gmail.com o whatsapp 672881515.
EN GALEGO:
Abrimos o prazo de inscrición para as actividades extraescolares que se realizarán no pavillón do IES Rego de Trabe, con prezos para socios e non socios; No caso de irmáns, realizaranse inscricións separadas, unha por irmán. Tamén podemos apuntarnos a varias actividades ou só un día á semán ás actividades que se especifican no calendario proposto a continuación desta comunicación.
A inscrición na actividade implica o compromiso de pagar todo o curso escolar, aínda que por calquera motivo deixe de asistir. Rexístrese a través do seguinte formulario:
Aquelas actividades que non superen o mínimo esixido polo monitor serán comunicadas o día 29 de outubro (último día para inscribirse), para modificar a actividade ou cancelar a inscrición.
As prazas asignaranse por orde de inscrición e publicaranse na páxina web o día 30 de outubro, para comezar o 2 de novembro de 2023. Os monitores de actividades estarán no portal exterior do pavillón e representantes da ANPA.
O pago das actividades realizarase a primeira semana do mes na conta da ANPA ANCORA: ES52 2080 0065 3830 4001 5054, lembrade engadir 10€ polo seguro obrigatorio de accidentes na primeira cota.
Calendario de actividades extraescolares proposto para o curso 2023-24, na imaxe embaixo.
Contacto, correo electrónico anpaancora@gmail.com o whatsapp 672881515.

MAGOSTO NO REGO

A ANPA ÁNPORA coma todolos anos e gracias a doación das castañas por un grupo de pais e nais, puido festexar está tradición xunto con todolos rapaces e rapazas do centro.

Grazas ós alumnos por su buen comportamento e paciencia mentres se facían as castañas.

O próximo curso máis e mellor.

Grazas a todos e o IES Rego de Trabe por deixarnos festexar o Magosto.

CLUB DE LECTURA DE ADULTOS

Estimados membros da comunidade educativa do IES Rego de Trabe:

Diríxome a vostedes como persoa responsable do club de lectura de persoas adultas para informarlles de que este curso 2023-2024 daremos continuidade ao Club de lectura para as persoas adultas da comunidade educativa do noso IES: alumnado adulto, pais, nais, titores e titoras legais, irmáns e irmás maiores, persoal docente e persoal non docente están convidados a unirse a esta iniciativa. No noso percorrido faremos unha escala cada mes onde nos achegaremos a diferentes xéneros literarios. Esta xuntanza levarase a cabo, como de costume, os luns ás 18,15 horas na biblioteca do edificio principal do centro, aínda que se poderán realizar cambios se os membros así o acordasen. Quen teñades ganas de participar neste proxecto, organizado pola profesora Elena Haz, dentro das actividades do equipo de biblioteca, por favor escribide un correo electrónico á dirección cubdelectura@iesrdt.com ou ben inscribídevos na conserxería do centro.

Atte, Elena Haz

COMUNICADO

Estimadas familias socias, lémbrase que estaremos o día 31 de xullo en horario de 11:00-13:30h na oficina do Anpa; para entregar os carnets de socio deste curso 2023/24 para poder obter o 10% de desconto en material escolar, nas librerías COPYBURGO e IMPRENTA VILABOA.

CURSO 2023-2024

Para facerse socio este ano do ANPA prema na seguinte ligazón e siga as intruccións do formulario.

Ademáis de nesta páxina podedes estar al tanto das noticias no facebook do ANPA

INSCRIPCIÓN DE FAMILIAS NA ANPA (Asociación de nais e pais do alumnado) "ÁNCORA"

Neste arquivo figura o que hai que facer para ser socio/a da ANPA. É moi interesante para os nosos fillos que esteamos vinculados ao seu centro de ensino. Animádesvos!!

INSCRIPCION SOCIOS

ESCUELA DE PADRES/MADRES/TUTORES

CHARLAS PARA AS FAMILIAS

No salón de actos do centro terán lugar para as familias varias charlas ao longo dos meses de febreiro, marzo e maio, a cargo de persoal especializado da Garda Civil

Esta iniciativa recóllese dentro do Plan Director para a mellora da convivencia e seguridade nos centros, da Xunta de Galicia.

Están organizadas pola ANPA "Áncora".

• Luns 18 febreiro ás 18:30 "Acoso escolar e redes sociais."
  • Luns 11 marzo ás 18:10 "Prevención drogodependencias."
  • Luns 6 maio ás 18:10 "Violencia de xénero."