AVALIACIÓN INICIAL ESA E COMEZO DO 2º CUADRIMESTRE

EVENTO EXAME ÁMB. CIENTÍFICO-TECNOLÓXICO EX. INGLÉS EX. ÁMB. SOCIAL EX. ÁMB DE COMUNICACIÓN
DÍA LUNS 8 DE FEBREIRO MARTES 9 DE FEBREIRO MARTES 9 DE FEBREIRO MÉRORES 10 DE FEBREIRO
HORA 9.20 h-11.00 h 9.20 h- 10.10 h 10.10 h-11.00 h 9.20 h-11.00 h
LUGAR DESDOBRES 1 E 2 DO EDIFICIO MARIÑAS
  • ENTREGA CUALIFICACIÓNS DO PRIMEIRO CUADRIMESTRE: VENRES 12 DE FEBREIRO ÁS 9.20 h
  • PRESENTACIÓN DO SEGUNDO CUADRIMESTRE: VENRES 12 ÁS 9:30 h
  • ENTREGA PENDENTE DA DOCUMENTACIÓN DA MATRÍCULA: VENRES 12 h

Na ligazón pode acceder ás unidades didácticas dos diferentes ámbitos de módulos da ESA, publicados pola Consellería de Educación, Formación Profesional e Universidades.

Pandemia COVID-19

Durante os días de suspensión da actividade lectiva presencial, o departamento de orientación estará á vosa disposición a través dos seguintes correos electrónicos:

Susana Paz García (orientadora): spaz@edu.xunta.gal

Elena Peteiro Cancelo (PT): elenaptcc@gmail.com

Lucía Barbeito Campos (PT): luciapedagoxiat@gmail.com

Convocadas axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras.

Nos seguintes enlaces pode consultarse toda a información sobre as axudas da Consellería para estancias no estranxeiro e formación en lingua estranxeira.

- Orde da convocatoria: https://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/20200226_axudasle.pdf

- Aplicación para a solicitude: https://www.edu.xunta.es/axudasle/

I XORNADA DE ORIENTACIÓN ACADÉMICO-VOCACIONAL: 28 de febreiro no IES Rego de Trabe

O vindeiro venres 28 de febreiro o noso alumnado obterá información de primeira man de diferentes centros de formación profesional, universidades, bombeiros e corpos nacionais de seguridade, que nos traerán unha mostra das súas ofertas académicas e profesionais.

Organizaremos quendas para que o alumnado de 4º de ESO e Baharelato teña tempo para visitar os diferentes postos, e nos recreos estará aberto a todos os cursos.

DisCamino gaña o premio "¡Buenos días, Javi y Mar! Por un mundo mejor 2018"

Como xa comunicamos os integratantes de DisCamino visitaron o noso centro o martes 18 de decembro.

A cita co noso centro estaba realmente prevista para o día 19 pero finalmente ese día tiñan unha cita ineludible. Javier Pitillas, responsable de DisCamino, acudiu a Madrid xunto con Gerardo a recoller o premio  "¡Buenos días, Javi y Mar! Por un mundo mejor 2018".

Non perdades o vídeo desta emocionante entrega.

Parabéns DisCamino!

Nadal de cine no RDT

O alumnado do centro pasou a xornada do día 20 de decembro literalmente de cine!

Todos os cursos acudiron a ver a película "Campeones". Supón un engadido á semana da diversidade que se está a celebrar no noso centro.

Nadal d Cine

Charla sobre os composteiros

O alumnado de 1º da ESO do noso centro recibiu unha charla sobre a reciclase e o uso dos composteiros. A finalidade da mesma era a de concienciar sobre a reciclase e formar ao alumnado para pór en marcha o horto do centro.

Non te perdas as fotos.

Charlas composteiros

3 de decembro - Día internacional da discapacidade

Vimos de celebrar o 3 de decembro, Día Internacional da Discapacidade.

Un bo momento para lembrar que dende o noso centro traballamos por un mundo máis inclusivo para todas as persoas.

Precisas máis información? quizais queiras consultar