Física e química

Trabajo para los dias de confinamiento

El trabajo para estos dias que tenemos que Quedarnos en casa lo podeis ver en:

En dicha pagina tambien hay un correo para cualquier tipo de dudas

EXAME DE PENDENTES CURSO 2109-2020

O exame de pendentes tera lugar o Dia  3 De Febreiro de 12:10 a 13:20 no Salon de Actos.

Os contidos seran os correspondentes os temas do primeiro traballo entregado

Os alumnos que non entregaron o traballo perden o dereito ó exame e teran que presentarse a un exame global en Abril en data ainda por determinar

PENDENTES CURSO 2019-20

Adxunto un archivo coa información para os que teñen a materia pendente de 2º e 3º da ESO

Tamen se adxunta o primeiro boletin de problemas

TRABALLO E ENERXÍA

Aquí vos deixo varios enlaces que podedes empregar para repasar os contidos explicados na clase en relación ao traballo e enerxía. Dispoñedes tamén de varios exercicios nos que podedes seguir practicando o cálculo de cuestións nas que se emprega o principio de conservación da enerxía mecánica.

Aquí tamén vos deixo un vídeo de aplicación de dito principio no que interveñen varios tipos de enerxías:

FORZAS EN FLUÍDOS: PRESIÓN

Elementos, compostos e impacto ambiental 3ºESO

Aquí vos deixamos os traballos realizados polo alumnado de 3º da ESO do IES Rego de Trabe relacionado con elementos, compostos e o seu impacto medioambiental.

Fai clic na imaxe para acceder á galería.

Portada elementos e compostos 3º ESO

DÍA DO LIBRO

Hoxe, 23 de abril, como todos sabedes, celébrase o Día Internacional do Libro

O Universo

Tal e como vimos na clase, o sistema solar é soamente unha pequena parte do Universo. Grazas á instrumentación desenvolvida ata o de agora, sabemos que hai unha grande variedade de corpos celestes. O Instituto Astrofísico de Canarias (IAC), dedícase ao estudo de ditos corpos celestes e á divulgación científica. Na súa páxina, podedes consultar qué investigacións se están a levar a cabo e podedes visionar algúns vídeos sobre dita información que resultan moi interesantes.